sinav






yarin hukuktan sinav olursak sinifçek göt gibi kalacagimiz kesin. Kime sorsam " nee ?? nerden duydun ?? " " kesinmii ??? " gibi tepkiler veriolar. Ya ben sinifta ruya goruyordum, yada hakkaten uyduruyorum. Kulagimda ogretmenin, tatil donusu sinav var deyisi.. o kivircik omuzlarina sarkan sari saçlarini bir o yana bir bu yana atislari.. bize çalismamiz için gaz vermeye çalisan .. yeri geldiginde yazdigi tezden bahseden.. sevgili örtmenim. Bu herifi senenin basinda hiç sevmemistim. Eyvah dedim rasist bi tip var bunda.. ama alakasi yokmus. Kahrolsun onyargilarim.. Oha kiza bak surtuk gibi deyip, simdi okulda beraber takildigim Sara.. dedim ya önyargilar iste.. 

yarin erken kalkacagimi bildigim için simdiden derin bi uykusuzluk yasiyorum.. derin bi can sikintisi.. 
gözden geçirilmesi gereken dersler..