regl !

gayet guzel bir haftaya baslayacagimi umarken, pzar aksami siragelen adetimden snra isler degisti.. Ayh durun adet demiyim, yavru vatan kan agliyo hiç demiyim, en iyisi regl diyim ben evet !  daha klas geliyor sanirim birilerine, ondan fransizcadan çalmislar bu kelimeyi. REGL, bana komik bi aniyi hatirlatan  kelime.. fransaya geleli 6 ay olmus, kelime haznem 30 kelimeyi geçmezken, teneffuste sinifin dingil kizlariyla oturuyordum birden bana donduler ve " est-ce que tu as eu tes règles ? " " regl oldunmu ? " diyerek, ozel hayatima burunlari sokacak cinsten soru sordular. Benimde ogrendigim 30 kelime : kalem, defter, cetvel, silgi tarzinda seyler.. Sorduklari sorunun içinde tu (sen) ve règle kelimesini anlamistim.. hain fransizca règle ayni zamanda cetvel demek.. Bende cetvelin nerde diolar hralde dedim içimden, biraz durakladiktan snra " non, classe..." (sinifta demek istemistim) gibi bisi soledim. Hepsi güldü godoslar. Ne gülüonuz ayilar ? kendi dilinize bakin siz, hiç cetvel'le adet ayni sekildemi solenir len ?..  Karsimdaki kiz bacaginin arasindan cetvel cikartiormus gibi yapinca çaktim köfteyi. Adetin ne oldugunu pek bilmesemde götümüzde bezle dolasildigini biliyordum.. O gün aksam, hain kizin hain sorusu yuzunden rencide olmus bi sekilde eve aglayarak gitmistim..  tamam kabul ediyorum onun yuzunden degil.. içimdeki yalnizliktan agliyordum..düsünsenize ismi götkol olan bi kiz nasi sosyallesebilir ki ?
bu arada artik göt gibi kelimeler kullanmamaya çalisacagim, sadece çalisacagim dedim bu bi söz degil.. kardesimizin biri "götte sivilce" yazip benim bloga düsmüs.. aradigini buldumu bilmiyorum, burdan ona selamlar, yine beklerim.. bu arada sivilce sakat yerde çikmis canim ya geçmis olsun :/
bahsetmek istedigim son seyse, külüstür, evin onunde süs esyasi gibi duran arabamizin 3. kez sofor kapisinin caminin yere indirilmis olmasi.. hayir kardesim madem dag ayisisin, madem canin sikkin, madem camisin tekisin, indir cami defol git, ne diye kapiyi yamultuosun.. garibim.. kapi 3. kez tecavuze ugradi  resmen.. birileri kesin bana gicik biliyorum bi yakaliyim ben onlarda cam çerceve kalicakmi bakalim. .
son olarak sag gozum teklemeye basladi.. bu vucudumun bana " uyuu laaan yarin nasil kalkacaaan " diye  yolladigi bi sinyal..
uyuyorum.. uyuyorum.. gunler çabuk geçsin diye..
kadehlere koyuyorum.. acimi dindirsin diye..
bekliyorumm bekliyorum.. bu sensizlik bitsin diye..
seni ozledigim kadar beni ozluyor musun ?...
devamini sey ettiremedim smdi.. halbuki daha bu sabah otobuste dinlemistim.
neyse.. ust kattaki sevgilim bekler, daha beraber iseyecez..