kantan..

Bugun aylar sonra Quentin la bulustum. Garibimin feri gitmis ders çalismaktan, oglen kalkmis, saçini basini yapmamis, almis sirtina çantasini gelmis. Güya yemek yemeye gidecez, akillim derslerini getirmis ki bana gosterecek bende  " keske tipa gitseydim " diyecem. Ama bugun burnumdan getirmedi sevindim..  Dersleri zevkli olsada, sayfalarca seyi ezberlemeyi istemezdim.. gerçi benimde ezberlencek derslerim var ama adam akilli baslayamadim.. Zaten annem asure yapmaktan vazgeçti, moralim bozuk.. Halbuki yarin asuremi kasiklarken ders çalisacaktim.. Hayallerimin içine misir konservesini salataya dokerek eden ablama tesekkurler.
Bu arada bugunde camis gibi yedim, hatta kendimi astim. Her ayi gibi, açik bufe gorunce herseye saldirma içgudusune dayanamadim. Acik bufe dedigim,  yagsiz tuzsuz fasulye, havuc, pirinc felan. Quentin bisey yemedi, yedi ama bana kiyasla bisey yemedi.


Benim tabagim



Onun tabagi..







 Bu fransizlarda bisi yemiyor ha. Izmir'e gittiginde sadece bi dilim baklava yiyebildigini söyledi, bi dilim ne ya ? al bi tabak ye adam gibi. Gerçi benim böle ayi gibi yememin bi nedenide annemin bana " sünnetle, tabagini bitir " " ekmegineeen ye ekmegineeen " demesi.. Tabi artik balkonum ortaya çikinca öyle cümleler cikmiyor agzindan..
Herneyse gunumuze geri doneyim, midemizi tika basa doldurup nefes alamayacak hale geldigimizde kalktik masadan.. Uc onden bes bundan konustuktan sonra, magazalara surukledim onu.. Magazanin birinde tam yarim saat ayni montu giyip cikardim..
Onumuz kar kis diyerekten kalin bisiler ariyordum..

                                           






Sonunda alamadan çiktim. Napim kararsiz kaldim.