Güzel haftam

geçen haftaki halim:



Bu hafta beynime çok fazla bilgi aktarmis halim :




sabahlari gozum kapali okula gitme sezonum yeni açildi benim..insan  sicacik yatagindan kalkip ablasi odanin diger kosesinde horul horul uyurken nasil  enerjik bi sekilde okula gidebilir ki? bu hafta tam 4 tane sinav vardi. Calissam sorun olmazdi ama sinava girmeden iki uc saat once calismaya baslayinca bazi seyler kafamda oturmadi.. bnde kopya cektim. Almanca sinavindan bi kaç saat once kalemligime koyacagim kucuk kopya kagitlarini hazirlarken yakalandim siniftakilere.. önce biraz tepki gosterip yarim saat sonra onlarda hazirlamaya basladilar.. insanlarin onunu açmak guzel bi duygu.
Baska deginecegim konuda sabahlari donup, ogleden sonra sicaktan pismem.. bir haftadir içime giymek zorunda kaldigim gri taytimin rengi soldu resmen. Napim baska taytim yok. Kazagimda yok benim. Dun uc bes fotograf cekineyim dedim baktim her fotografta ayni kazak.. geçen sene indirimlerde denk getirigim rengini henuz cozemedigim kazagim.. uzerine giydigim tek dugmesi kopmus uzun toprak rengi hirkayla hiç bi giysi yarisamaz.. ne ayse ablanin yaz kis gotunden cikarmadigi sari pantalonu, nede ablamin her disari ciktiginda giydigi kirmizili mavili tisort.. sali gunu annemin "zurafanin duskunu beyaz giyer kis gunu " lafina aldirmayip ak donumu giymis okula gitmistim. Aksam eve donunce, kulodumun mor desenlerinin belli oldugunu farketmemle, o gun sinifta sinava çalismak icin toplanmisken tam bi saat  popom siniftakilere dönmüs tahtaya bisiler yazmis olmamin  bana verdigi moral bozukluguyla, uzerimde toprak rengi hirkam patoz makinesi gibi onume yiyecek ne ciktiysa mideme indirdim. Ertesi gun okulda her saat basi tuvalette çatirdadigimdan bahsetmek istemiyorum..
Bu arada yeni is basvurusunda bulunmak için restoranin birini arayipta konusmak istedigim insanin henuz gelmemis oldugunu ogrendigimde " siz kaybettiniz uleyn" deyip aramayi kestim. Yarin bombos CV mi ve niyet mektubumu tipis tipis binbir duayla onlara gondericem. Eminimki pozitif cevap alacagim. Tam bir aydir " sansli kizim bahtli kizim " diye kendi kendimi seviyorum resmen. Dün sansin bana uzaktan sirittigini farkettim.. sinif arkadasim Audrey poposunu bir kez olsun kaldirmadan siniftaki disleksik bi cocuga verecegi ders notlari sayesinde her ay cebine 200 euro indirecek. Anasi babasi mali musavirken.. Lan biz ailecek issisiz, paramiz yok bana versene o isi diye disleksik cocuga yalvarsamda istemedi nalet. Insallah beyni erir angutun. 
Neyse sanirim is basvurusu yapmaya devam etmek durumundayim.
Daha sonra yine yazarim.. 
besos