derste..

bu sabah gece yataga uzandigim gibi uyandigimi farkettim. Hep o regl denen dingilin yuzunden. O gelince, ne bacagimi o yana bu yana attirabiliyorum nede sirtustu yatabiliyorum.. igrenç bi gece geçirdigim için sabah enkaz gibi uyandim..alarmi 6:15'e kurup, 6:50'de kalktim. Sogukta, yanimda yere tükürüp duran bi cocukla otobus bekledim.. otobusteki tek bos yere ben çöreklendim. Kulakliklarimi unuttugum için, muzik dinleyemedim dolayisiyla entellektuel takilayim deyip kitap okumak zorunda kaldim. Simdi'nin gucu diye bi kitap, simdinin gucune odaklanayim dedim : otobuste bitkisel hayatta ogrenciler, dipdiri gorunen orta yasli calisanlar, derin bi sessizlik ve soguktan bugulanmis camlar disinda simdide birsey goremedim. Ama otobusten inince donan ellerim ve ayaklarim sayesinde okula gelmek için baya zorlandigimi soyleyebilirim. Simdi matematik dersindeydim az once marketing dersi vardi.. götüm uyustu, gozlerim yoruldu.. tek istedigim uyumak.. misil misil.. 
bu arada sadece, 6,5 saat dersim kaldi.. yuppi... -_-

ögretmende birakmiyo ki rahat rahat uyuyayim.. 


bu arada keske baska bisey dileseymisim, kadinin migreni tuttu, terketti amfiyi.. :D