cumartesi





bugun cumartesi çikalim eglenelim diye dandik bi sarkisi vardi hatirlarsam sinan akçilin. Herkesin cumartesisi eglenceli, kopuk manyak bi biçimde geçerken ben oturmus bir elimde kola bardagi, digerinde nutellaya banmis ekmek, karsimda laptop, ayak ucumda mavi terliklerim yan daireden gelen " gugulli ogluluigu goguggege " bagrislarini dinliyorum. Evet yine zenci kardeslerimiz birbirlerini yemekteler.. aslinda dillerini anlasaydim hersey daha enteresan olurdu ama neyse artik, bi saat once yukardaki universte ogrencilerin dairesinden yuksek seste muzik ve evde yuruyen bes on cift ayak sesi yerini sessizlige birakti. Toplasip diskoya gitmis olmalari cok buyuk bi ihtimalken ben niye kendime bunlari soruyorum anlamis degilim. Ha evet, pardon ben yalnizdim dimi ? annem yok, ablam yok, abim disarlarda.. ben ev kedisi gibi o odadan o odaya dolaniyorum tum isiklari yakmis bi sekilde.. tirsiyorum len. Banyo, tuvalete ve karanlik odaya pek yaklasmamaya calisiyorum nolur nolmaz, entel dentel aktiviteler beni bulmasin. dilimde  nil'in " hakkinda herseyi duymak istiyorum" sarkisini mirildaniyorum tum evi dolasirken zira ses olmadigindan kesin sisenin biri citlar, mutfakta yigilmis olan bulasiktan sabri kalmamis bi kasik kendini yere firlatir, abimin odasindaki bilgisayar kendi kendine açilir kapanir.. Bu arada bi saattir msnde tek cevrimiçi insan benim, evet kendi kendimi ekledim tamam mi? Nolmus yani ? 
Kuzenimin feyse gireyimde belki onla konusan olur snra ben " hayir samet yok ben kuzeniyim " diyerek sohbeti baglarim, hesabi kapatmadan tum mesajlari siler, kuzenimin ruhu bile duymadan bu isi hallederim diyordum ki, kuzenimin ne de cok sevildigini gormus oldum. Bi kul konusmuyor 45 dakikadir cevrimiçi olmasina karsin.. nette ne aradigimi bilmeden biraz daha dolanip, yeni aldigim kitaplardan birine baslamayi dusunuyorum.. bu arada yan dairede sesler iniltiye donustu. Ya kadinin gururu parçalandi uzuntusunden inileye inileye agliyor, ya adam agzini burnunu dagitti acisindan inliyor, yada sevisiyorlar. Evet ilk aklima bu gelmisti ama sona saklamayi tercih ettim. Zira sapik biri degilim, demistim ya hep etrafimdakiler yuzunden diye.. Seneler once izmir'de arkadasim sevgilisiyle bulusmak için beni ikna etmisti onlarla gitmem için, bal gibi biliyorduk annesinin bensiz onu sokaga salmayacagini..  sokagin ucunda bizi uzerinde desenleri olan sahin arabasinda bekliyordu cocuk. Herneyse bindik, bizi goturdu kafenin birine, millet sarmas dolas ben bole saskin saskin etrafimi seyrediyorum.. oturuyoruz kolamdan biraz içtikten sonra arkadasimin soyledigi aklima geliyor ve onlari yalniz birakmak için tuvalette aynada kendimi seyretmeye gidiyorum..  biraz oyalandiktan sonra geri donuyorum ve pek hatirlayamadigim bi biçimde eve donuyoruz. Güdük, surati sivilce dolu, saçlarini havaya dikmis bu cocuktan nasi bi elektrik almis anlamis degilim.. yanimda elele tutusup opusurlerken ben renkten renge giriyorum.. canli canli gormemisim hiç, anca televizyondan bi kaç saniyelik opusme sahneleri aklimda.. her neyse zaten snrada fransaya geldik ve herseye alistim. Okul koridorlarinda, otobuslerde, parklarda yiyisen insanlar.. Herseyin açik saçik anlatilmasi.. öyk. bilmiyorum belki turkiyedede oyledir yasamadigim için bilemicem.. herneyse bu arada saat geç oldu ama eve gelen giden yok. Hayir kola içtim smdi çisim gelecek. Hem kitap taa benim odada yani çok uzakta, orasi karanlik gitmem ben oraya..
beni telefonla aramak için evdeki herkesin gitmesini sabirsizlikla bekleyen, mesajlariyla içimi rahatlaticak, paranormal aktiviteleri beynimden silip atacak birini dusunmeye çalisiyorum ama olmuyor. Benim hayallerim gerçeklerden çok uzak dicektim ki kuzenimin nisanlisiyla yazistiklari aklima geldi..yazin elime laptobunu almis tam kendi feysime girecektim ki baktim onunki açik. Seytanin verdigi ani durtuyle mesajlari okudum, sapik seyler beklerken gayet sevecen, " napiyorsun canim benim uyudunmu yoksa ? " diyen kuzenime " hayir canim henuz deil, seni dusunuyordum " gibi cevaplar karsisinda bole bi iliskiye gipte ettim. "çay koymaya gidiyorum, hemen geliyorum hayatim" diyen enisteye kuzenimin " aman dikkat et askim agzin yanmasin sicak sicak içme " cevabinin altinda bazi seyler aramaya kalkissamda vazgeçtim.. hayallerimdeki iliski imkansiz degilmis onu anladim. Onlarin iliskisi gayet masumdu, henuz daha elele tutusmamis iki insan... bilmiyorum belki nisanliyken tutusmuslardir artikkkkk :)
simdi evlendiler.
bu yazin onu detayli bi sekilde gerdek gecesini anlatmaya zorlayacagim kesin..
turkiyeye gidersem tabi.