bu pazar o pazar degil..





french ojem asilliginden kaybedince bugun aylardir dolabin bi kosesinde duran, muhtemelen artik kullanilmamasi gereken asetonla yarim saatte çikarmaya çalistim.. simdi ne zaman kontrolumu kaybetsem tirnaklarimi dislerimin arasinda buluyorum. Sonra "hayir kubra pes etmemelisin" diyorum. Zaten uykumda geldi, dun erken kalkayim diye 2'de yatmisim, bugun oglen kalkinca içimdeki vicdan azabini dindirmek için hemen yatagimi duzelttim anneme yardim ettim felan. Halbuki iki gun once sabah 5 te yatmis bi kaç saat sonrada uyanmistim..
Bugun her zamanki gibi ortasi pismemis havuçlu kekimi mecburiyetten mideye indirdik. Zira aksam yemegi yapmaya yeltenen olmadi.. Bi gün ortasi pismemis kek moda olucak, herkes bana tarifini sorucak biliyorum. Elim degsin yeter. Mahvetmeye bayilirim... 
Bu arada babam artik feysbuk aleminde, bugun annemi ablamin açik unuttugu feysbuktan babamin profilinde gezinirken yakaladik. Bu huyumu kimden almisim smdi cok daha iyi anladim. Zamaninda az mi profiller didiklemedim ?  
Babamla yazisirken az once, içtigim fantanin verdigi gazla, ekrana dogru bi guzel gegirdim.. ole hafif biseyde degil, baya bildigin koca gobekli amcalarin soda ictikten sonra gurlemeleri gibi biseydi.. kendimi kotu hissettim, ekrani kapatmaya ugrastim, o beni duyuyormus gibi geldi.. yakinda kameranin oldugu bolgeyede yara bandi yapistiracagim, biri surekli beni dikizliyormus gibi geliyor..
neyse.
annem benimde profilimde gezinmis olucak ki, " ne o isletme okuyor yazmissin ? " dedi. Anne ben ne okuyorum Allah askina ! Yok efendim tip degilmis mimarlik degilmis turkiyede isletme çok basit biseymis vs. Kaldir onu ordan, CEO okulunda felan yaz dedi. O an anneme okulumun iki senelik oldugunu soleseydim karnima tepik yerdim heralde. Zorla zamani geriye alir, her sabah ayazda 2 otobusune ordanda 10'luya binip tip fakultesinin yolunu tutardim. Ve su an bunlari yazmak yerine ders çalisiyor olurdum. Bakmayin isletme okuduguma, aslinda bi suru sinav var calismam gereken. Ben yamismaktan baska bisey beceremiyorum son gunlerde. Keyfim kaçik, kafam allak bullak. Zihnimde çozuyorum herseyi, aliyorum insanlari karsima otur suraya konusacagiz diyorum, ve dile dokuyorum tum içimdekileri.

uyucam valla, gecenin bi yarisi faltasi gibi gozlerimi açma pahasina olursa olsun. Mal gibi  oturup ablamin horultularini dinlicem yine.. gordugum ruyalardan anlam cikarmaya calisacagim..