yeni haftamiz baslasin.





Hatta baslamis oldu bile. Benim için çokta iyi basladi diyemem. Cuma gunu Cin'e giden ekonomi ogretmeninin ayni dersi pazartesi sabah yapacak kadar uyuzlasmasi sonucunda bnde evde delirmistim. Evet o derse gitmek istemiyordum ama gitmek zorundaydim. Zaten devamsizliklarimdan dolayi beni uyaran okul mudurunun odasindan basim egik " soz veriorum bidaha hep gelcem " diyerek cikmistim.. Hernyse sabah zoran seren , suratimda yastik iziyle kalktim. Saat 7:33 de gelmesi gereken otobus 07:40 da geçince tepem atti. Olsun aylardir gormedigim ama 1 aydir karsi apartmanda oturan cocukluk arkadasimla ayakustu sohbet etmis oldum.. Hrnyse tren garinin orda indikten sonra beni okula yakin bi yerde birakacak ve ayni duraktan geçmek zorunda olan 1, 3 , 8 , 11 otobuslerini beklerken.. HIC BIRI GECMEDI. Otobus duraginda elli kisiyiz mal gibi bekliyoruz biri gelip bizi alacak diye.. Ne gelen var ne goren. Neyse efenim 8 de baslayan derse yetismek icin 8'de gelen 3 numarali otobuse biniyorum ve sehir merkezine dogru yol aliyorum. Icindeki kulur gibi insanlardan dolayimidir bilmem otobus biraz zorlaniyor ve yokusun tam ortasinda sofor hepimizi indiriyor. Soguktan donmus olan el ve ayak parmaklarima aldiris etmeden baska bi durak buluyorum ve  saat 8:15 'de 5 dakika geç gelen 1 numarali otobuse binip , okuluma en yakin durakta iniyorum. Ve bi 10 dk daha yurudukten sonra okula variyorum. Sekreter denen sarisin okuz kariya derdimi anlatiyorum ve " ben bisi yapamam git ogretmenine soyle, yok yazilicaksin nasilsa " diye soledigi " git basimdan sabah sabah bi kahve icermedin " diye anladigim cumlesinden sonra kapiyi carpip cikiyorum ve bilgisayar odasinda internette sörf yapiyorum... Ogretmene ve arkadaslarima derdimi anlatinca " baska mazeret bulamadinmi " gibi ve beni hicte sasirtmayan cevaplarla karsilasiyorum. Haklilar. Cok saçma , herkesin okula geç kalinca " uyumus kalmisim " demek yerine " otobus rötar yapti, arizalandi " diye uydurdugu bi yalandir.. Ama insan basina gelince ve derdini anlatamayinca ne zormus anliyor..  " Gitmemeyi kendin istedin Kübra, Allah'ta önüne bisuru engel koydu. Kendin kasindiiiiin :) " diyen içsesimi yirim ben.

 Yasasin muthis bi hafta geçirecegim:) Sirt agrilarim su yanda dursun, haftalardir alinmamis kaslarim yuzunden recep ivedik gorunumu aldigim oteki yanda dursun, onemli mevzu ; kagit kurek fransiz vatandasligi dosyalari vs aslinda.. Fransa'da yasadigim her yila dair bi ton kanit isteyenlere çok gicigim. Turkum dogruyum çaliskanim. O yuzden su an gidip uyumam lazim. Besosss


[ bu arada pogacalarim bi lezzetli oldu bi lezzetli olduki kimse elini suremedi :D:D:D::D ]