uyumaya çalismak

bi saat once " erken yatayimda yarin erken kalkayim " diyerek yataga girmistim, vucudumda gezinen bocuklerin kasindirmalarindan uyuyamadim. Kesin kurtlu felanim ben. Bi insan bu kadar mi debelenir.. aslinda uyuyamamamin digr sebebi bu sabah 12de kalkmis olmam olabilir, bilemiyorum..Ama butun gun ceset gibi, taranmamis saçlar, yikanmamis bir yuz ve annemin bin yillik kahverengi  ceket kazagiyla dolanmayi bilirim.. nedense enerji patlamasi gece yatagima uzaninca oluyor. Akliniza sapik seyler gelmesin lutfen, zira bunu yazdiktn snra benim geldi. Sapiklik demisken, tum bu olanlar etrafimdakilerin suçu.. ben henuz yeni dunyaya gelmis bir bebek kadar masumum.. dermisim. neyse aklima lisede tum ogretmenlerin yatak odasi performanslarini tahmis edislerimiz geldi. Ben océ ve léa kim ne yapmis didikler dururduk, daha dogrusu océ'nin her zaman hrseyden haberi olur, gelir bize anlatirdi, kendi yasadiklarinida en ince ayrintisina kadar anlatmayi ihmal etmeyerek.. Lise hayatindan nefret ediyorken, aslinda hrseyi nasilda ozleyecegim aklimin ucundan geçmezdi. Sacma sapan seyler yuzunden kavga edip, derste en ufak bisey olunca gulme krizine girerdik.. geçen seneden beri gulmekten agladigimi hatirlamiyorum. Simdi dudagimda sempatik gorunmeye calisan kizin zoraki gulumsemesi takili.. her zaman gulen, neseli, enerjik biri olmayi hayal etsemde beceremedim. Olmuyor illaki arada bi efkarlanacam, biseye sinirlenecem, yada sessizce oturup kafami dinleyecem..
Su an ki gibi, çicegimi kucagima almis, kafamin estigi bi saatte bunlari yaziyorum.. ablama muhtac olmamak muthis biseymis.. zira kendisi kulustur laptobunu elime aldigim vakit " ver sunu bana, napiyosun ? isim var benim, maillerime bakcam, baska zaman ders yap banane " diye diye basimin etini yerdi. Simdilerse yalnizligin vrdigi duygusallikla gelip bana sariliyor filan.. bense butun gun iki aydir gordugum tum dersleri bilgisayara geçirecem diye ugrasiyorum..
neyse aslinda komik syler yazacaktim bole saçmalamis oldum nyse çisim geldi. Gelmez olasica. daha demin kalktiydim poff...