Pogaca yapma çabalari.

Efenim uzun suredir mutfagi pasta yapacam diyerek yerle bir etmemistim , ortaliga un dokmemistim. Bugun eski gunleri yad etmek icin , dedim bi pogaca yapayim , hem pofuduk pufuduk yeriz çayla hemde amcama gotururum oda is yerine goturup yer diye.. Aslinda tamamen iyi niyet icerisinde yapmama ragmen , hamuru mahvettigimi dusunuyorum. Tarifte 8 bardak un dök diyen sevgili hamarat ev haniminin bu olcusu benim hamura uymadi. Tam iki paket un doktukten sonra hala elime yapisan hamurdan bicak yardimiyla kurtulup oylece birakiverdim kabarsin diye. Olmadi az once ustune sardigim sofrabezini kaldirip baktim hala ayni sekilde duruyor hain hamur. Yogururken sormurtuyordum ordan negatif enerjimi aldi acaba diye dusunmekteyim. 
Bir zamanlar elim yatkindi , yaptigim datli olurdu smdi performansimda dusukluk gozleniyor. Moralim bozuk. Ders çalisacagim daha. 
Ben gideyim. 
Pogacam biseye benzerse gelir bahsederim, benzemezse yine bahsederim.
Opuldunuz .