pismeyen kek !

Aslinda baklava sevmememe ragmen, bayram boyunca mideme indirdigim tum baklavalardan sonra serbetli tatlilardan sogudum. Canim inanilmaz derecede yas pasta çeke çeke iki gun bekledim. Sonunda buyuk sorunum olan atalet duygusunu yenerek ise koyuldum. Pandispanya yapmak için bisuru yumurta harcicagina, kafandan bi kek uydur onu pandispanya die kullan kubisim dedim kendi kendime. Malzemeyi ziyan edecegim icime mi dogmustur nedir,  kekim yine biseye benzemedi. Hayir bildigim tum puf noktalari teker teker uyguluyorum bi okuyup uflemedigim kaldi.. eskiden ben cok guzel yapardim, misafir gelince iki dakikada kek hamuru kendini firinda bulurdu. Ama aylardir tik yok. Perforamansimdaki dusuklugu biseye baglayamadigimdan, nazar deyip geçiyorum.. hayir aman aman bi hamaratligim yoktu ama nyse. Problem nerede cozemiyorum. Kekim 1 saate yakin firinda durunca ve kabarmak icin naz yapinca bnde aldim firindan... arasina cikolatali sos, arti muz dilimleri tekrar cikolata, pastanin tepesine krem santi hmmmm.. agzimizin sulari akiyor bole anlatinca, ama pastami gorunce ayni tepkiyi veremioruz nedense.. suslemek icin tepesine cizmeye calistigim kalp dudaklrda hafif tebessumun olusmasini sagladi. Onuda beceremedim. Hrnyse tam pastami bitirme asamasindaydim ki ayse abla pembe ustu ve sari kot pantalonuya cika geldi, hosgeldi. Pastayi gorunce mecburen senin için yaptiiimmm demek zorunda kaldim... agzimiz kulaklarimizda ablam ben ve ayse abla basladik pastadan dilimlerimizi tabaklarimiza almaya.. herkes bi dilim yedi.. bi dilim dedigim pastanede kesilen pasta diliminin bildigin 5 kati. Hepimiz tam anlamiyla pismemis pasta dilimlerimizi zoran seren yedik. Ama sonunda bitirdik. Butun gun ayse ablanin krem dizisinin izledigim tum bolumlerini bangir bangir bana yeniden anlatmasiyla geçti. . Hos geçti.
Lan aslinda yazilcak cok sey vrmis. Bak gunluk krdes ben yeni laptop aldim, banka hesabimdaki tum para yandi bitti kül oldu resmen. Ama mecburdum, amfide hrkesin pcsi var, millet feyslerde cirit atarken ben ders notu almaya calisiyorum inek gibi... artik bnde bi saatte feysbuk ana sayfasini açarsam, yarim saattede giris yaparsam  ne ala.. zira bu laptop bildigin yavas yahu. Zaten 10 ekran bisi kus kadar.. Benim hizliligima ve cevikligime ayak uyduramadi garibim.. bakalim kullanacaz ve gorecez... elimde kagit kalem not alarak bilegime iskence etmekten cok daha iidir, klavyede tuslara basmak..
Ha bi gelisme daha svgilim gunlugum, d. kontrol hapina baslamis durumdayim. Umarim artik agrilardan her ay olup olup dirilmek zorunda kalmam... internetten baktim kiminin gogsu felan buyumus, hain hap bnde ole bi etki yaratmadi ama sadece depresif yaptigi solenebilir.. ilk gunler ota boka aglar buldum kendimi.. oturmusum gecenin bi yarisi kuzey guneye bakiyorum.. " yaa cemre nie evlenion ha niye niye niye ??? peki sen kuzey kaldirsana kiçini kossana kiz evlenio leynn " dye salya sumuk solenirken buldum kendimi geçen gun. Kafamda kendimi cemrenin yerine koyuyorum. Olsun diorum ya olsun.. sevmek gibisi var mi ? her aci yasanmaya deger ..