notlar.

*Hapsururken tum vucudum siddetli deprem sonucu sarsiliyor. Ayagim tavana degiyo, bagirsaklarim birbirine dolaniyo, sidik torbam bosaliyo. Ne zaman iyilesecem ben.? 
* Burnumdan ince ince suzulen sumuk , nefret etmedim ben hiçbirseyden senden nefret ettigim kadar.
* Eve ne zaman misafir gelse benim üstümde hep ayni pijama oluyor. Dicekler bu kiz kokusmus diye. Belki bi yigeni neyim biseyi vardi uzaktan akraba " gel sana kubrayi isteyekk " diyecegi ama demekten vazgeçtigi... Sansim yokki anacim.
* topu topu 4 kisiydi samimi dostlarim.. biri gitti kendi yuvasini kurdu , biri baska sehre tasindi , geriye kalan iki hödükte tip fakültesindeler. Neymis efenim cok geride kalmislar , daha 40 sayfa organik molekülleri ezberliceklermis bilmemne.. Disari çikamazlarmis. Son kararinizmi len ? Gidiorum kendime baska kirik bulmaya.. huh.
*annemin sezgileri tavan yapti su günlerde .. " sen simdiden universte okuyan birini bulda , okul bitince evlenirsiniz madem " ( SONUN BELLI EVDE KALACAN )
* Bu sallanan karnim daha ne kadar sallanacak acaba.. Ordan dondurma gel yanima derken , findikli cikolata göz kirparken , sevgili peynirli cips vucudumda yolculuga çikmak isterken.. uzun bi süre " daha ne kadar sallanacan kardeees " demeye devam edecem sanirim.
* hayallerimde kucuk bi degisiklik.. calistigim sirketin patronu onur adaman gibi , zeki , cevik ve ahlakli , arti yakisikli ve karizmatik biri olsa fena olmaz idi.
* itiraf etmeliyim ki , yarin beni yogun bi gün bekliyor. Ne bu lan sabahin korundan aksamin 6sina kadar okulmu olurmus. Universteli degilmiyim ben. Ne bu siddet bu celal.?


taam gidiom ya.