hoppan.

Iki saattir ablamin  yogun bok içeren  kulakliklari sayesinde muzik dinleyip evin girisinde aynanin karsisinda  sarkilara klip çektim , dans hocasi oldum , dugunlerde halay çektim diyebilirim. Ve butun hucrelerimin salgilamis oldugu terle birlikte yazmaya koyuldum. Dans etmeden önce birazdan dusa girerim diyordum.. muhtemelen yarin yari yagli saçlarimla ve koltuk altimin yaydigi muthis kokuyla sinif arkadaslarimin " hey bonjour millet " diyerek karsilarina çikacagim kesin.. Herneyse bizim sinif demisken o konuya bi açiklik getireyim. 30 kisilik bi siniftayiz , her gun saatlerce birlikteyiz.. hemde bir aydir ! ama ben hepsinin isimlerini bile ezberleyemedim. Ruhlar aleminde yasiyo gibiyim. Arada bi kubra diye seslenenler oluyo , simasi tanidik gelsede adini çikaramayip " ah senmiydin tatlim :) saluuut " diyorum.Her neyse boyle tatli tatli konusmaya devam etmeyecegim tabikidi. Ohömm.. 
Bugun okulda tuvaletteyim efendim.. Kapimi kitlemis isimi görürken , disardan uc bes kizin konustuklarini dinliyorum.. Vay ayilar vay. Neymis efenim kiza babasi araba almista yok bilmemne de.. Hanfendi bide cok beklemismis bir aydir bugunu bekliyormusmus..


 Lan hödük benim ehliyet almaya param bile yok. Oysaki ben  PS oynarken araba yarislarinda abimi yenen bi insanim.. En cok ben hakediyorum arabalara binip hiz yapmayi. Ama yok... Hain kader..  Bugun moralimi bozan baska birsey vardi oda , sabahin korunde miskin miskin evde dolanirken semsiyemi yanima almis olmamdi. Masallah benimkide plaj semsiyesi gibi , hemde cok agir. Onu sen git butun gun cantanda tasi , omzun çurusun ama yagmur yagmasin.. ! Olacak ismi ?. 
Ayriyetten bugunku o muhasebe sinavindan bahsetmek bile istemiyorum. Neydi la o ? La neydi o ? O neydi la ? Kagitta gerçeklerden cok uzak bi sirketin kârini hesaplamaya calisirken , beynim " batsin bu sirket , bitsin bu rüya " diye mirildaniyordu... Neyseki günü iyi noktaladik efenim. Hiç bir zaman burda olmayan psikoloji ogretmeni bugunde bizi sasirtmadi :) Suratimda salak bi ifadeyle , elime aldigim iki tane kalori yükü kurabiyeyi mideme indire indire eve geldim.

Ha bisey daha var.. aylardir telefonumda kontür yok ve ben hiç rahatsiz olmuyorum.. Yalnizim dostlarim yalnizim yalniz.. da da taaam.