haftamiz bitsin :D






istedigim bolumu okumama ragmen kafamda henuz olmak istedigim kisinin ozelliklerini olusturmus degilim. Kurdugum cumlenin sonundan pek bisi anlamadim. Neyse daha acik olayim hayalim yok. Hayal ariyorum kendime. Bugun yorucu gunun ardindan pijamalarimi giyip, pempe battaniyemide sirtima ardip sarki solemeye basladim. Hayko cepkin'den bisiler. Kendimi videoya çekeyim dedim. Videoyu izledikten sonra bu hayaldende vazgeçtim.Onun sarkilarini dinlemekle yetinecegim.
 Aslinda sahip olmak istedigim ozelliklerden biriside, kendimi rahatca insanlarin onunde ifade edebilmek, konusmaya baslayinca bisi varmis gibi güm güm kalbimin atmamasi felan. Genel olarak bilgim olan bi konuyu baskalarina aktarmakta sikinti cekiyorum ben. Dersi anlamisimdir, uyguluyorumdur, yanimda angut sira arkadasim anlamadigini soler, bende açiklamaya calisirim , bisi anlamaz, sonunda ortmene sormak zorunda kalir.
 Hangi piç ben kucukken bilinçaltima degersiz ve salak oldugum inancini soktuysa, degersizlikten perisan olsun.. Konusurken sesimin net ve kendimden emin cikmasini istiyorum. Tanimadigim insanlara konusurken, cumlenin sonunda solediklerimi kimse duyamiyor nerdeyse. Ah nelerle ugrasmadim su durumu duzeltmek için. Gittik akik tasi bile aldik lan. Kolye ucunda gezegen gibi duran bisi. Giydigim hiç bi elbiseyle uyumlu olmadigindan cebimde sakliyorum. Faydasi oluyordur heralde. Koskaca das bu boru degil ya. Ondan sonracigima bin besyuz tane bilincaltini ustune getiren kitaplarmi okumadim ama yok. Ben yine yan yan çalan kapidan ve telefondan uzak duruyorum. Annem kumandayi uzat diyince peçete uzatiyorum, ders çalisiyorum felan.. Beynim allak bullak oldu; bir zamanlar saçma sapan seylere kafa yorarken, simdi kendini boslukta hissediyor garibim. O guzelim nöronlarini derslere versin istiyorum ama bu aksam yapamicagim.. imkansiz. Zira uzun sureden sonra feysbuk hesabimi yeniden açtim. Uzun sure demisken bir ay felan oluyordur heralde. Gidip geldigimide kimse farketmemistir.. Geri donusumu bugun Leclerc'den aldigim  koca doritos paketini mideye indirerek kutladim. Cok mutluyum. Iyiki de geri donmusum. Izmir'den bi arkadas evlenmis, gerdege bile girmis. Bende burda hala beyaz atli prensimi bekliyim, paldir kuldur bizim salona dalsin diye. Kuzenimde evlendi, bi arkadasimin abiside evlendi. Aman evlensinler.. Kendimi sansli sayiyorum, aramizda 7 ve 9 yas olmasina ragmen, hala abimle ablamla yasiyorum. 
Herneyse. Bugun sabah radyolojide randevum vardi, ogleden sonraki yabancilar ofisindeki randevum icin gerekliydi., onlar bole bisi istediler. Hasta insanlara oturum karti vermiolarmidir nedir..  Herneyse.. butun gunumu sikintidan patlayarak, bi otobusten inip otekine binerek , sap sup yagmur yagarken giydigim babetlerimin su icinde yuzmesini bi yana birakarak yuzumde gulumsemeyle yuruyordum sokaklarda. Aslinda sikintidan patladigim tek yer ofisti.. 8 senedir burdayim bide fransizca testinden geçiriyorlar.. Hayir anlamadigimda bana bu testi geçiren kadinda yabanciydi ve fransizcasi benden kotuydu :D neyse. 
Bu gunude atlattim bi sekilde.. Tek yapmak istedigim sey yazmakti bende yazdim ve rahatladim.. Aslinda anlatacagim baska seylerde var yarina kaldi artik, yada uyuyamassam bu geceye.. 
besos