ayibogan.

Dun gece erken yatmistim, guya bugun erken kalkmak icin.. tam 12 saat camis gibi uyumus kalmisim. Insan bi kalkar saate bakar, hiç olmadi çisi gelir yahu !. Neyse ben kalkip yemegimi yiyesiye aksam oldu zaten. Aslinda bugun ablamla disari cikicaktik. Cikmak hiç cazip gelmedi. Gunduzu geceyi ayirt edemez olduk. Hava butun gun kapali yagmurlu sokaklar bos..
Yaptigim tek sey gun boyu tikinmak. Cuma gunu " haftaya okula goturur yerim " diye aldigim tum abur cuburun yarisini mideye indirmis bulunmaktayim.. biraz once bi porsyon yedigim findikli fistikli misir gevreginin 400 kalori oldugunu ogrenince isyan ettim.Amann neyse nasilsa bi kaç saat once kulagimda muzik aynanin karsisinda  terleyesiye kadar gobek attim.. ve bizim sinifta bulunan, gun geçtikce gozume daha yakisikli gelen Jean'la karsilikli fidayda oynadigimizi hayal ettim. Sacmaliyorum evet ama zaten bundan kendimi alikoyamam. Pis Jean ! Goruntun guzelde su kafanin ici bos olmasa.. Bi kere yaptigi sakalardan birini duydugumda kusma istegimle bas etmem zor olmustu.. o bendende saçmalik birisi aslinda. 21 yasindaymis. Sinifin yarisi henuz 18ine yeni basmisken, o burda ne arior anlamadim. Zaten sessiz bisey. Monika denen cüce bi kizla takilior. O kizdan aklim cikiyor.Saçlarini elime geçirip siniftaki butun masalara  kafasini çarpmak istiyorum. Dislerini sökmek istiyorum. Ne zaman kafami çevirsem gozgoze geldigim icin gozlerini oymak istiyorum. Bakmasin bana piss seytan.Uzak dursun Jean'dan.. Aslinda ben her persembe okulun partisine gitsem kaynasacamda.. Sapitmak istemiyorum.. Ickime ilaç atip, beni daha kaçirip, tecavuz edip sonra gelinlik giydirip dereye atsinlar istemiyorum. O yuzden her persembe evde mutluyum.. Tek sorun herkesin benimde tum gece uyumadigimi sanmalari.. Her sabah uykumu  ii almis olsamda suratimdaki " uykusuzluktan geberiorummm uleyn " ifadesini atabilmis degilim. Cuma sabahlari tek uykusuz gorunen kisi ben olmuyorum boylelikle.. Esofmanini giymis elinde bi kalem sinifa giren Jessy'den bahsedeyim biraz.. Tuhaf geliyo bana bu çocuk, hem cok akilli hemde cok salak gibi. Aslinda tipide iyi sayilirr , gulmedigi zmaanlar tabi. Gulunce bana hiç alakasi olmadigi halde ridvan dilmeni hatirlatiyor.. cocuk iddaa oynayarak 100 euroyu 1500 yapmayi basardi... Kasila kasila hergun sinifin butun kizlarini etrafina toplar anlatir. Bizde agzimiz açik dinleriz... 
Hernyse bak kizim monika denen, gozum ustunde uzak dur jean'dan o benim olmicak ama seninde olmicak banane . Boylede piskopatim iste.