ve simdi.





evet yazmayali baya olmus. Napim bi soyle islerimin arasindan siyrilipta yazacak vakit bulamadim... Kosusturuyorum gunlerdir. Okul basladigindan beri. Ha okul demisken.. 
Sabahin korunde alarm öttü.. Erkene ayarlamistim zira geç kalmaktan korkuyordum. Okula aylar once bi kere gitmistim icine felan bakmak icin.. Nerde oldugunu tam bilmiyordum tabi.. Kirmizi bi kafetarya gordugum anda dumdirek gidecektim.. Ne bilim ben bisuru ole kafeterya oldugunu , baslamisim yanlis yolda yurumeye... donuyorum dolasiyorum okula benzeyen bi bina yok.. Gerçi benim okul okula benzemiyo ama yaninda bi kres var cicekli bocekli.. ordan cikartirim diyordum.. Sabahin korunde sokaklarda kimse yoktu tabi.. Onume cikan bikaç kisiye sordum onlarda bilemediler.Neyse giderken giderken baktim bizim burjuva takimindan kizlar gordum.. daginik topuz, siyah cerceveli at gozlukleri ve klas cantalar.. Hah dedim bunlari takip edeyim.. Neyseki buldum. Bi baktim bahcede herkes kikir kikir guluyor oynasiyor felan , gruplar kurulmus.. Uzun boylu erkekler ,  mini etekli veya sortlu zopa gibi bacaklarini gosteren kizlar felan.. ben kalakaldim sap gibi , bi kizla konusayim dedim , oda birini taniyormus onu ariyordu.. dakikalar sonra zaten bnm liseden pekte hasir nesir olmadigim kisileri gordum ve onlarin sinifina dustum..
Aslinda su okulun bi kaç kare fotografini cekip koymali.. neyse bi kaç hafta sizlere gosteririm.
Biraz zaman geçtikten sonra tek tek siniftakilerdende bahsedecem tabi :D yorum yapmadan olurmu ;D Kubra rahat edermi ? :D 

Neyse derslerde biraz karisik , muhasebe ve hukuk dersleri canimi sikacak gibi .. -_-