nouvelle ambiance

Sabahin korunde felegim sasmis bi sekilde kalkiyorum artik.. rutin telaseli gunlere geri dondum iki haftadir. Aslinda fen bolumunde yasadiklarimdan sonra , su an o kadar rahatim ki gel keyfim gel modunda yasamaya basladim. Ha bide okulda herkesle samimi olmadigim icin , ortama isinamadigim icin ustume basimada dikkat etmem gerekiyor ne yazikki. Halbuki geçen sene boylemiydi.. uyandigim gibi okula gittigimi bilirim esofmanla :p herneyse  bu sabahta ne giysem diye dolabin onunde 15 dk bekledikten sonra uygun biseyler buldum sonunda.. saçlarim bana cadaloz bi hava kattigi icin tepeden baglamistim , alnimda cikan sivilceyi kamufle etmek icin tum dikkati gozlerime dogrultmam gerektigini dusundum. Ve eyeliner surmeye krar verdim. Ama olmadi yapamadim.. Kleopatranin uykudan kalkmis hali gibiydi gozlerim. Sanirsin eyeliner yastiga oraya buraya bulanmis.. Halbuki haftasonu , tamda lazim olmadigi bi an ne de guzel surebilmistim.



Guzel surulmus eyeliner :D 


 pof herneyse badana boyami temizledikten sonra yarim saatimi beceremedigim bi is icin harcadigimi farkettim.. Ve agzima bi lokma almadan hatta su bile içmeden evden ciktim. Agzimin içi yapis yapis ve kokusmus bi sekilde derse geç kaldim .. 

derslere gelecek olursak.. hic birsey yapmiyormusuz gibi geliyor bana.. muhasebe ve hukuk dersleri disinda.. 
herkesin " sen daha zor bi bolume gitmeliydin" demelerini simdi anliyorum :D isletme'yi herkes okuyabiliyormus.. 3 sene haril haril lisede ders çaliscam diye canim çikarken , meslek lisesinden kopmus gelmis bi kiz karsimda oturuyor.. Oturmayaydi eyiydi.. morelimi bozdu gavuk. 

yazima snra devam ederim.