iyilesim süreci.

Pzrtesi günü yirmilik dislerimden ameliyat oldum. Kilo verecegimi bildigim icin , bir aydan beri efendime söleyeyim bir ayi , bir elektrik supurgesi misali onume ne cikarsa sömürüyordum. Ve 58 kiloluk incecik vucut yapima kisa bi sure icinde 6 kilo alarak bir simit eklemis oldum. Yok bendeki simit degil bildigin kamyon tekeri. O derece karnim sarkmis , basenlerim yuzunden pantalonlarimin yarisina giremez olmustum.. Sarkmis karnimi gormezden gelerek , ve pantalonlarimin yarisiyla idare ederek son gune kadar yedim yedim yedim.. 
Sankim kitlik olacak , ben omrumun sonuna kadar yemek yiyemeyecem gibi..  Ne diye ablama pazar gunu kurabiye yaptirip yarisindan cogunu mideye indirdim anlamiyorum.. 
Herneyse ameliyat gunu geldi catti , bize sabah 7de hastanede olun dediler. Evden cikiyoruz saat 6:45 . Annem sagolsun..
Pazar aksami protokole uygun bi sekilde dusumu almis sacimi taramistim. Pzartesi sabahida ayni sekilde saçim basim her yanimi yikayarak ve ustume temiz çamasirlar giyerek evden ciktim. Hayatimda ilk defa kendimi bu kadar temiz hissediyordum.12 saat arayla bole iki defa puru dikkat yikaninca insan e tabi normal. Asagiya indik sevgili arabacigimiza dogru ilerlerken ve uzerimize yagmur çisilerken , araba calismadi. Hain araba. Geç kalioruz dimi ? Kirk yilin basi bi ise yarayacan pöff. Nyse diger kulustur arabamiza ilerledik ve hastaneye ulasmayi basardik. Ama nasil ulasma.. ben gereksiz sikinti ve strese giren biri olaraktan , benzin ibresi 0'i gosterirken nasil rahatlikla gidebilirim ki ? bi kaç saat evvel " Allah'im nolursun cok aci cekmiyeyim " diye dua ederken , bu sefer " Allah'im nolursun bi hastaneye varalim " diye dua etmeye basladim. Kabul oldu cok sukur. Vardim direk odama soktular , herseyini cikar sunu giy dediler. Hani su hastane kiyafetleri.. oran buran gorunmeye musait olan.. Ben kulodumu cikarmam kardesim diyerek protesto ettikten sonra kadin elinde 54 beden bi obez kuloduyla cikageldi.. Icinde yuzdugum icin pek rahat edemesemde yinede idare ettiginden ses etmedim. Daha sonra hesmire dana kadar bi hapi iki yudum suyla yutmami istedi. Neymis efenim sakinlestiriciymis. Sanki açik kalp ameliyatina giriom. Alt tarafi cekcekleri iki dis.. Hap yutmakta asiri derecede zorlanan biri olaraktan , hesmire gozden kaybolduktan snra cesmeden likir likir bir iki bardak su ictikten sonra hapi mideme yollamayi basardim. Almasin mi beni 15 dk sonra bi bas agrisi.. Hain hap; Bende ters tepki yapti.Damar bulmak icin kolumu delik desik eden oteki hesmireye nedenini sordugumda stresten oldugunu soledi. Ses etmedim. Hapinizz yuzunden uleyyyyyyyn diyemedim. Basim egik , kolum aci icinde ameliyat odasina aldilar. Len ne bicim doktorsun sen hain disci. Insan gelir nasilsin nedion napion nasi hissedion felan der. Bide açmislar muzigi sanki dugun var. Tabi beni aldi orda bi stres , ya uyanamazsam , ya boku bokuna iki dis yuzunden olur gidersem diye dusunurken, aldi bacaklarimi bi titreme.. kolumu delik desik eden genç adam  " istersen dans edebilirsin " dedi. Muzikten dolayi keyfe geldim saniyor beyfendi. " Uleynn donuommm " diyemeden... narkozu verdim haberin olsun" dedi. Lan bi söle önceden smdi uyucaksin bak narkozu birazdan vereecgim felan diye. Psikolojikmen hazirlanirdim dimi ? Hayatimin guzel anlarini aklima felan getirirdim.. yok.. adamin gulen suratina tam " Allah  seni napmasin emiiiii" diyecektimki .. filmin sonrasini aklima getiremiyorum. Muhtemelen suratim ona dönük , saçma sapan bi yuz ifadesiyle uyuya kalmisimdir... 

Bir bucuk saat sonra uyanma odasinda , kablolarin icinde ve yanagimda iki buz kutlesiyle gozlerimi açtim. Uyanmam hiç zor olmadi.. zira cisim gelmisti.Kesin ondan uyanmisimdir zaten. Yoksa oglene kadar yatardim ben. Birden aklima dank etti , ameliyata girmeden once ictigim sular smdi vucudumdan cikmak icin bana aci cektiriyorlardi. Sanki asirlardir cisimi tutuyormusum gibi bi karin agrisiyla kalktim cunku. Dogruldum hesmireye dedim ben gidiom cisim var diye. Arkasini donup gitti ve kucuk bi kap getirdi. Nayir nolamaz ben onun icinde iseyemem dedim ve bi kaç dakka daha beklerim dedim. Yanimda baska bi kiz gozlerini açti ayni sekilde yanaklarini balon olmus bi sekilde.. Az ilerde yasli bir dede yaninda cis torbasiyla uyandi , sag tarafimdaki genç adamsa gozlerinden suzulen boncuk boncuk gozyaslariyla uyandi. Ne bu herkes ameliyatmi olmus uleeeyn derken , tekrar acil odama gitmem gerektigini soledim. Adamin biri beni  yatagin icinde odama surukledi.Yataktan kalkip tuvalete dogru sendelerken adam sizi yalniz birakamam dedi. Ben kendim gider cisimi yaparim ( uleeeeyn ) dedim. Ve dakikalar boyunca buyuk bi mutluluk icinde siril siril isedim. Lan adamada rezil olduk haa diye dusunerekten yatagima uzandim ve saatlercee uyudum. Ogleden snra abim geldi aldi beni eve goturdu ve hastane macerasida bitmis oldu. Bugun persembe ve ben okula gitmeyi planlamistim.Lakin ne okula gidecek bir yuzum , ne bir saçim ( zira geldigimden beri usenikligimden yunmadim ) , ne bir halim var.. Haftaya nasil tum kaçirdigim ders notlarini alicam bilmiyorum. Gelsin yogun bi hafta daha.. Gelsin gelsin.. Biktim evde yamismaktan , gece kabuslar gormekten , dunyanin sonunu dusunmekten. .. 

su iki hafta hizli geçer insallah. Su an ozledigim tek sey. EKMEEEEEEEEEEEEK citir citir oh mis. Siz napin edin ekmek yiyebildiginize sukredin.


bu arada amma detaya girmisim ha , oku oku bitmez simdi bu.