fransaya dönüs


vallahisenbiliyorsun:

Siktir git lütfen.


genel olarak anlatacak o kadar cok sey vardi ki.. elimin altinda bi laptop olmadigi icin hic birini yazamadim koca yaz tatilinde.. daha sonrada gerek duymadim yazmaya zaten.. 
herneyse.. 
o koca gun geldi çatti..
persembe sabahi.. fransaya donus vakti.. 
gozlerim kapali bi sekilde sabahin altisinda evden apar topar çiktik atlilar kovaliyormus gibi.. 
efenim uzaktan kuzenim sayilan ayse ablagille yola çikacaktik ve petrol ofisinde bulusacaktik...
lakin bekledik .. saat 9 oldu gelen giden yok. Aldimi bizi bir kazik yemislik duygu seli..
Her neyse efenim gece oldu biz anca ipsala'ya varabildik. Gümrükte yaklasik 3 saat bekledikten sonra yunanistan'a geçis yaptik.Oradan makedonya ve sirbistan 'a dogru uzandik daha dogrusu uzanmisiz zira ben butun bu ulkeleri uyuyarak geçirdim :)) ardindan hirvatistan'da sanirim tanidik baska birileriyle karsilasinca bu sefer onlari takip etmeye karar verdik... 2 bucuk gunu uyuyarak , tikinarak ve sayilarini saymak icin  suratimda portlemis olan sivilce toplulugunun resmini cekerek geçirdim. Hatta bi ara gözlerimi açar açmaz sofor koltugunda oturan yabanci bi cisimle karsilastim. Oda sözde uzaktan kuzenim olan ama yolda görsem selam bile vermedigim ali riza idi.Sarisin güdük bi insan kendisi. Hatta kolejde arkadasimin onun sivilceleriyle cok dalga geçtigini hatirliyorum.. dalga geçen kizinda bal gibi ona asik oldugunu bilirdim ama bozulmasin diye çaktirmazdim. Her neyse.. Aslinda sivilceleri yok olunca ve iyi giyinince biraz klas oldugunu farkettim ama sonra vazgeçtim ve götümü dönüp arka koltuga yattim. Umarim siçip ortaligi kokutmamis ve horlamamisimdirda karizmam yerle bir olmamistir. Gerçi butun yol boyunca karizmanin k'si yanimdan geçmiyordu o ayri... yaglanmis saçlar , sismis gözler , siçamadigim için firlamis bi karin ve suratimda portlemis sivilceler..Anlicaginiz tam bir felaket.. Hayir aksi gibi dinlenme yerlerinde felan fransa , almanya ve avusturya yolculari olan gençlerle karsilasinca insan kendini kotu hissediyor. Lan millet sanki 2 gundur yolda degilmis gibi bi havalar bi saçlar baslar varki sormayin gitsin. Anladim ki kara yolcugulu bana göre degil..En iyisi uçaklaaa viiiiiiiinnnnn 4 saatte Antalya'dasin. Iki uc gun boyunca kendine gelemeyen kulaklarima ragmen uçak yolcugulunu kat kat kat tercih ederim !!

Bu arada butun gun esya yerlestirdim bisileri toparladim ve yoruldum! 
Ayrica yarin okulun ilk gunu ve ben garip bi onyargi icersindeyim oda tum herkesin çok havali olacagi. Zira benimle ayni bolume gidecek bi kizi feysten bulmus ve sorular sormustum ama cevap vermemis yosba.
Zaten herkes birbirini taniyordur buyuk bi ihtimal ben bole sap sap kalacaaam hüüü :'( keske tip'a gideydimde quentin'la birlikte olaydim :(