facebook ..

yazdiklarimdan derleyip toplayip yazmayi dusundum.. face'de kaybolup gidecegine surda duradursun .


*sümsük bi kizin yakisikli bi oglana vardigini görünce içimde olusan o sizi..
*sabah bi ton deodoran sikiyorum aksam bi kokluorum kolluklarim les .. Sus bilim adami , konusma bilim adami
*bi erkegin " :p " yollamasi kadr itici bisi yok. Kime dil çikarion len sen , sok onu içeri.
*ne bu len herkes orda burda gezdigini yaziyor , bnde mutfakta gezindim az once nolmus . ( KISKANCLIKTAN KENDINI YEMEYE VERDI )
*Paris sokaklarinda gezinti... Müthis.. Actim google map'i..
*benim mide açilmista açilmis önünü alamioz.
*terkedildim agladim , ozledim agladim , dustum agladim.. ama ben hic sevincten aglamadim ya la.
*kirk yilin basi konusasim gelmis kimse musait deil bu le lan. Bidaha nah konusurum sizle.
*yarim saatte bi gozume eyeliner sürebildim. Oh sira diger gözde
*kötü haberler, aksam için umutlar, saatlerce agriyan bir karin, uzanmaktan uyusmus bacaklar, suratima yapismis yabanci bi yanak=günün özeti.
*flas flas flas tarti 63 gösterdi beni oha amk.
*herkesin evinde ayni siyah beyaz koltuk takimi öyk. Bizim ev ölemi ? duvarlar pembe koltuklar turuncu halinin rengini daha cozemedik.
*GünGelecek 2. evimde bulunan jüpiter varligini hissettiricek , 6. evdeki saturn goz kirpicak , 8. evdeki ay hani bana hani bana dicek.
*resmen siçtim ya. Bildigin siçtim. Siçtimda siçtim.
*tuvalete gittikten sonra ne yapsanda elden gitmeyen bok kokusu...
*‎üzerineparaverseler parasutle ucaktan atlamam. Hayir napayim kefenimemi koyayim paralari..
*Yasadigim tum hayal kirikliklarini unutamiyorum
*evin içinde motor sürerek büyüdüm ben. Cok maceraciyimdir.
*10 adim atmaya usenip iki saattir cisini tutan bi insandan ne beklionuz he ?
*bende diyorum ne kadar mukemmel gorunuyor felan meğer gozume bok kaçmis haberim yok.
*sanirim hic bi zaman susleyecegim tirnaklarim olmicak..
*Hapsuruyorum öyleyse hastayim.
*Krem dizisini sevmeye basladim vay hallerine.. Yakinda kesin yayindan kalkar.
*sabahin korunde koltuk altindan ter fiskirmis bi erkek kadar itici bisi yok.
*patates salatasi yapipta , salatanin icinde dürbünle patates aramak..
*Sen bi paragraf yazi yazarsin o gelir uc kelime yollar , ucude ayni seyi soylemek istiodur : GIT BASIMDAN
*Sabah sabah yagli saclarimi kamufle etme cabasi + kendi kendine kapanan gozlerime karsi buyuk mucadele.. Yasasin haftasonu son-1
*internet olmasaydı uzaktaki akrabalarim uzaktan akrabalara donusurdu
*Gideyimde beslenme çantami hazirlayayim. Sulugumada kola koyayim
*Banyodaki copu niye hep ben degistiriyorum. Annem boyle bagirmayi nerden ogrendi. Odadaki kokuda neyin nesi.Saat kaç ?
*bir konuda anlaşalım sofor bey.Yarin sabah 7 bucukta beni durakta gormuyorsan sktir olup gitme. Bil ki uyuya kalmisimdir. Azcuk bekle.
*Her yaz Fransa'dan tabak çanak , Turkiye'den fasulye, nohut ve tarhana nakliyati yapilir. Ilgililere duyrulur.
*Yahu ne sapitik sinif arkadaslarim varmis.Okul daha yeni baslamis hpsi parti duzenlicez diye ugrasiyor. Ha dur bi sonra içersin..
*Hadi beni çagirsaniz neyse hainler.. Feysbuktan davet mi olurmus. Icip içip komaya girin.
*Hatirladinmi Eskiden okulun bahcesinde dansa davet oynardik. Birbirimizden baska kimseyle dans etmezdik.
*bazen düsünüyorumda haline sukretmeli insan... bi osuruk cicegi olarak dunyada yer alabilirdik.