Bu pazar..





su an enerjim o kadar dustu ki , anca popom uyusmasin diye sandalyede bi oyana bi buyana sallanabiliyorum yeri geldikçe. Ne ders yapasim , ne banyo yapasim , ne de su odayi temizleyesim var. Aslinda yazasimda yoktu.. Ama smdi burdayim ve açiklama yapmak zorunda degilim. ( taam kimse beni iplemedi msnde feyste ondan kabul ediyorum  :D ).. Burdada ipleyen yok. Ha google'a " yuzuk fali " yazip ya evde kalmis , ya evlenmeye can atmis yada sadece gelecek meraklisi benim bloga yolu dusen  bi kaç kisi disinda.. 
Seviyorum sizi. Bosverin yalan dolan onlar. Bi yaptim 23 bi yaptim 33 cikti. 23 yasimda bana talip olann insani tepikleyip reddedersem , 33'e yine birini bulacagimi cikardim ben burdan.. 
Herneyse aslinda gelecek meraklisida degilim.. Su ani yasiyorum ve su an aslinda hersey cok cok cok guzel olmasada fena degil hani. Bi kere yanagimin sisi yerini sapsari bi lekeye birakti.. Aslinda morarsaydi daha iyiydi.. Sanki yagli yemek bulasigi gibi duruyor.. Yemek demisken, dün arkadasin dogumgunundeki yemekleri bi agiz tadiyla yiyemedim ya ona yaniyorum.. Ondan geçtim cektigi fotograflarda yanaklarim hala biraz tombilik oldugu için obez gibi duruyorum.. öf yea bosverdim su an dis gorunusumu , ben disarinin nasil gorundugunu pur dikkat izliyorum. Yatagimi camin kiyisina cektim.. Geceleri yildizlari seyredebilmek için. Henuz seyredemedim ( bulutlar saolsun ) ama olsun. Yagmur yagdiginda sanki damlalar ustume ustume geliyor gibi oluyor, bende ablam odanin oteki ucunda horuldarken keyfe geliyorum.. Ve hala uyuklar vaziyette oldugum için bilinçaltima telkinlerde bulunuyorum... Camin bi tarafinda ben , diger tarafinda adini Hüsamettin koydugum örümcek. O agini örüyor ben seyrediyorum. Kanki olduk. . Iki gundur hava gunesli , tabi kankamin keyifler çakir , agini ördü bekliyor. Bilmiyorki yarin oburgun yagmur yagcak açliktan geberip gitçek. Neyse sanirim deliriyorum.. Ama korkmayin ablamla sizofreninin belirtilerine baktik , bende yok. Bizdeki seyin adi bosluk sanirim..