yemek.

Hangi duygusal boslugu doldurmaya calisiyorum anlamadim ama bi kaç aydir kendimi yemeye fazla kaptirdigim belli.Iki gün önce eve iftara dayimin kizini ve tayfasini cagirdik. Yine yedim içtim ve siçmadim. Ama yemeye devam ettim. Iftardan kalan tavuklu pilav arti firinda patates ayriyetten bi tabak sarmayi  ve bi litre suyu sahurda mideme indirmeyi gayet akillica bulmustum halbuki... Gün boyu acikmayacaktim... Nerden bileyim midemle kalbimin sevismek isteyecegini... ikisinin nefes boruma baski yapacagini.. ve nefes alamayacagimi.. Yemin ederim sabah sekize kadar ölümle burun buruna  mücadele vererek ayakta durdum. Hani uzansam ölücem orasi kesin.. Otursam ayri ayakta dursam ayri cömelsem farkli.. Bi ara ablama dedim artik ben ölüyorum lütfen gazetelerden rica edinde " YEMEK YEDI , PATLADI VE ÖLDÜ " yazmasinlar.. gider ayak karizmam çizilmesin..

diyecegim su ki degisen birsey olmadi.. Aksam gene kitliktan cikmis gibi yemek yedim. Ablamla carsida restoranin birinde.. Neymis efenim  iftar menusuymus , corbasi varmis iskenderi vrmis salatasi tatlisida varmis. Piiiirtt hepsi yalan. Corbanin  mercimekmi tavukmu oldugunu anlamadim bile. Sonra ortaya koyduklari domates dilimlerini salata diye yutturdular hepimize.. Tatlida tabagin icinde uc bes tane lokma.; Lan dana kime yeter o ? MAsada bir ablam var birde  BEN VARIM. BEN BEN !! sen benim sahurda kaç porsyon yemegi mideme indirdigimi biliyonmuuu ?? 

Günün sürprizini sona sakladim.. tam tatliyi midemize indirmek uzereydik ki elektirikler kesildi.. Masamiza koydular iki tane mum, siz yemeye devam edin dediler.. Cok romantikti ne yalan söyliyim , simdi hayal gücümle karsimda gördügüm ablam degilde , efenim uzak diyarlardan kopmus gelmis bir delikanliydi..  Neyseki iki dakkada ablamin bosaltmis oldugu tatli tabagini gorunce kendime geldim. Domusuk hepsini yemis :( 

Bugunde mal gibi giyindim kusandim kendime ozendim bezendim disari cikak diye... Gene evde kaldik.
lan zaten benim hayal dunyamdannn ciktigimm nerde gorulmus ki ??????? 

Bu yaz tatilide evde geçti ya! seneye eve giren top olsun !