sinema

geçen kuzen sinemaya gidek dedi. Olur dedim tamam dedim kabul ettim. Gire gire dabbe denen filme girdik. Hay almaz olaydik o biletleri .. Aslinda izlerken hic korkmadim , benim korku eve gelince yalniz kalinca basladi.. Simdi arkamdan biri gelip beni oldurcek diye gerim gerim geriliorum. Odada yalnizda yatamiyorum..
Ya aslinda filmi izlerken niye korkmadigimi anladim.. Uleyn burdaki sinema koltuklari ne guzel oyle tam uyumalik ve hayal kurmalik.. Fransada olsam bacaklarim uyusurdu o derece kazik gibi yapiyorlar koltuklari salon daha çok kisi alsin diye.. Ben basladim hayal kurmaya , filmde kiz uçuyo, kapilar kapanio felan ama benim aklim etrafimizi sarmis sevgili toplulugunda.. önüm arkam sagim solum sevgiliyken ve korkudanmi bilemicem artik birbirine sarilmisken bende kafamda binbir turlu sey dusundum.. Aslinda yanimda svgilim olsa korkuyo numarasi felan yapardim heralde heuhueheue. Ama kafami bi ceviriyorum löpçük gibi kuzenim yanimda..
Herneyse anlicaniz evde öldürülmeyi bekleyen bir kurban rolünü oynuyorum -_-