kaleyi içten fethetme sendromu

Yeni nesil kizlara bakinca , ya ben bu nesle ayak uyduramiyorum yada gerçekten hayal dunyasinda yasiyorum ve buraya ait degilim diyorum.Zaman artik karsindaki insani etkileme zamani degil.. annenin kanina girmek. Formül belli, birini gözüne kestirdigin anda git anasiyla kanki ol.Ha sorun ben gibi kaynasamayan tiplerde.. Ben "  evlensem nasi baskasina anne dicemmm lan " diye sölenirken , henüz flört asamasinda  valideye " annecigim , annem , anaam " diyerek seslenmek kimileri için bi hayli kolay.Bunu kendi kulaklarimla agzim açik bi sekilde kuzenimin "takildigi" bi kizin teyzemle yaptigi konusmada duydum ve sok oldum. Aslinda bi yandanda takdir ettim kizi.  Kaynasiyo tatli dilli felan. Bense kütügün önde gideni oldugumdan buzdolabi gibi dikilirim kaynanamin karsisinda. Aslinda bilmiyorum. Kaynasabiliyorum ama bu karsilikli olmali. Hissetmem lazim karsimdakininde benden hoslandigini. 
Aman iste can sikintisindan nelerin derdine dustugumu gorun istedim. Daha önümde baslayamadigim bi universite hayati , ardindan bi kaç sene is hayati  var.. ve evlenmek kutuplar kadar uzak.. 
Bu arada benim daha svgilim yok biseyim yok ben anasina ne dicegimi dusunuyorum hay aklimi seviyim aq.