ehe.

Dün oruç oruç ablamla carsida dolandik durduk. Amacim bi kaç parça üstüme bisi almakti ve ablamdan otlanmakti ama olmadi. Aslinda taktik belliydi , o kendine bisey begenip tam almaya karar verdigi anda bnde otelerden hulya kocyigit edasinda elimde bluz ona dogru kosacaktim ve o masum surat ifademi takinip almasini rica edecektim. Oda dayanamayip kabul edecekti. Simdi efendim malum bi insanin geliri olmayinca böyle dimdizlak kaliyor afedersiniz. Genellikle cuzdanimda paradan baska hersey bulunur benim. Icine bakinca sanirsin hatira defteri.. Fotograflar , mgaza fisleri , magaza uyelik kartlari felan.. Para ? ciks. Hiç bulunmaz. Ha olsada zaten harcamaya gönlüm razi olmaz. Simdi 40 -50 lira bisi var.Harcayasim gelmiyormu ? Catliyorum vallahi.Ama DUR diyorum kübra DUUR ! O paran bitince napcan sen ? Annenden isteyince vermez , babadan isteyince vermez , abi zaten umursamaz abla desen kendi halinde kimi dinleyecegini sasmis durumda.
Topla cesaretini sik disini bekle .. bekle insallah iki ay sonra yuzunu guldurecek burs paran henuz actirmadigin banka hesabinda seni bekliyor olcak. Borc mu ? Simdiden doldu kaldi. Anneme, ablama felan... Tamam en az bi alti ay sefasini suremeyeceksin ama olsun. Son 4 ay biriktirmeye basladimmiydi kimse tutamaz seni. Gelsin akdeniz sularinda 5 yaldizli otelde geçirecegim tatil.. Bi hftacik.. ama olsun. Bi ömre deger belkide.. Ne zaman mi ? Daha cok var.. En az bir sene.. dile kolay felan demicem.. biliyorum bi bakmisim yine haziran ayindayiz.. Zira ben geçen seneden bisi anlamadim..

Gerçi ben bu yazdan da bisi anlamadim. Kisacasi su 18 seneden cikardigim ders su : cok calis seninde olur , sevgilin olursa sakin babana söleme , kimseye muhtac olmamak icin elinden geleni yap , ye iç siç keyfinede bak ! Haaa , cekirdek yemektende vazgeç  ( snra niye sivilcem cikti diyosun ! )