bayrem.


Aşk iki kişilik,acı tek kişilikmiş,bana bunu öğrettin sevgilim.



Bayram..
Eskiden benim için çok sey ifade ederdi..
Yeni alinan kiyafetler , fazla seker yemekten siragelen karin agrisi , harçlik , dedeler , ebeler , nerde kaldi bebeler kavusmuyo dügmeler..
Neyse.

Bu sene bayramda köye gittik , annemin akrabalariyla hasir nesir olduk biraz. Hay gitmez olaydim o köye. Bilindik " ne okuyorsun ? " " nabiorsun ?" " tatil nasil geçiyor ? " gibi sorulara maruz kaldik.. Ne okucam lan ! Ne üdügü belirsiz bir bölüm ! Tatil mi ? Evde süper geçiyor valla , ben ve duvarlar çok müthis uyum içersindeyiz ! Ne söliyim yani ?
Ha su klasik benim oglan sunu kazandi , yok su puani aldi , su söyle oldu bu böyle oldu tarzindaki muhabbetlerden gina geldi. Bide dayimgilde butun bacaklarimi ve kollarimi parçalayan sivrisinekte herseyin tuzu biberi oldu.Ayrica harçligin yuzunu goren cennetlik !
Anlicaginiz bu bayramlar benim hiç hosuma gitmedi..