taze fasulye.

Annem gittiginden beri , evde uç kazma ne yiyecegimizi bilemedik . Evdeki konserverlere saldiriyoruz. Her yer taze fasulye konservesi. Ulen napmisiz stock mu yapmisiz ye ye bitmedi aq. Fasulye yemekten yakinda ensemizden ucuncu bacak cikacak yeminle. 3 gündür sabah aksam ayni seyi yemekten gina gelmis olacakki buzdolabin yanlarinda bir yerlerde biraz pirince rastladim. Dolaptaki iki yaprak marul ve bezelye konservesiyle pirinç salatasi yapayim dedim. Onuda beceremedim. Sanirsin biri pirinci yemis sonra geri kusmus öyle birsey. Bulamaç gibi. Ablamla ben yedikte abimin yememesi gerçekten acayip koydu bana. Benim ilk göz agrim tek denegim yemediyse eger ben gerçekten bir sorun ararim o pirinc salatasinda.. yada beyfendinin kendisinde sorun ararim kesin disarlarda bisiler yemisdir hödük. Insann su küçük kardesinide düsünür. Cünkü baska hic bir sorunum yokmus gibi sabah gozumu acar acmaz ilk dusundugum sey " bu sabah ne yesek lan ? " oluyor. Su andada o sorun mevcut. Bu sabahki sorun daha buyuk cunku pazar gunu bi magaza bile acik olmaz su kahrolasica yerde. Abimden para kopartip cornflakes alacaktim ki , " git ekmek alda gel evde ekmek yok " demesiyle irkildim ve vazgeçtim. Manyak ya ekmegin arasina ne durcez acaba ? Kuru kurumu yiyecez.. huh. 

Buzluktan cikardigim geçen seneden kalma bi tas kuru kaysiyi suda islatip yiyecem simdi.Içim disima çikacak organlarim yer degistirecek biliyorum ama.. Seda Sayan guzelligini sabah yedigi uç-bes kuru kaysiya borçluymus.. Ben bi tas yiyom iice guzel olayim diye bakalim ise yarayacakmi..

Ha ayrica bi paket püskevit saklamistim dar günlerde yemek içiin , megerse bugun içinmis.. Neyse su an bencillik yapip abimlerin ne yiyecegini umursamadan puskevitimide kitir kitir yiyecegim.; huh 



Bu herif ne alaka diorsan .. bosver çok alaka iste -_-