Sulak yerde buyumus ayak.




Iki gundur palet ayaklarima takmis durumdayim. Yok daha dogrusu parmaklarima ve tirnaklarima. Yahu aylar önce susuzluktan yanip tutusmusken su içiyordum ki heyecandan olsa gerek bardagi ayagima dusurdum. Bas parmagin tirnagi o zamandan beridir böle bi kendine gelemedi garibim.. morarmalar sararmalar solmalar felan.. Neyse ondan geçtimde su ikinci parmaklara ne demeli. Kesin gdo lu bunlar , hormonlu hepsi. Nolduda  öyle digerlerini geçmek icin firtladi anlamadim. Ne bu hirs ? Iste hirsin hazin sonu .. O parmaklar yzuunden 41 giyorum. " Lan kiz kismi 41 mi giyer gaç yandann gaaaç " diyenlerle ayni fikirdeyim. Evet bencede normal bi kiz 37 felan giyer dimi. Deve tabani degilse tabii.. . Teselli için " hayat sana palet ayak verdiyse , sende mayo ve gözlük iste sal kendini denize " diyenleride hic samimi bulmuyorum. Uyuzlar. 
Aslinda dalgiç felan olaydim iidi.Yok yok aslinda kafam suyun icinde yuzebileydim iidi yaa.. Ben kendimi balik sanip suyun icinde nefes almaya çalisiyorum mal gibi , sonra dolsun agzima yuzume denizin tuzlu sidikli boklu suyu .. Kimse inkar etmesin. Hepimiz isiyoruz denizin içine. 
vallahi dusununce çisim geldi.
neyse ben gideyimde kisiligimi gelistireyim , duygu ve dusuncelerimin patronu olayim heheyyy yasasin Kunter Kurt.