7.

 Hayatimi bi kaç metrekarede surdurmeye devam ediyorum. Telefonum yok. Aramasini beklicegim biri zaten yok. Fotograf makinesini desen geldigimden beri hic sarj etmedim. Sürekli kesintili bi internetim var. Oda annem sayesindemi ? Tabikide hayir. Karsim komsum sagolsun. Kesintili felan idare ediyoruz iste. Mesela bi sarki dinlemeye kalksam 3 dakikami almak yerine yarim saatimi aliyor. Hadi onuda geçtim niye bana fazlalik muamelesi yapilio lan bu evde ? Kesin evlatligim ben. öff babamada çok benziom ya. Neyse o zaman istenmeyen evladim. Kazayla firlamis bi cocuk. Annem zaten beni doktor olayim diye dunyaya getirmis orasi kesin.. e olmayinca böle muamele görüyorum. Ben surekli ev temizliyim , gikim cikmasin = süper evlat.

Ya kisa sure içinde ölmem gerekiyor, yada alip basimi gidecek derecede para kazanmam... Zaten annem herseye hayir dedigi icin ona evden gidicem dedigimde hayir, evde kalicam diyincede hayir diyen biri olmus. Yeminle kafa beyin erimis la bizde. Babamda bi tuhaf zaten. Abimi hiç karistirmiyorum o tamamen herseye yabanci. 

Ablaa yasama sebebimmm biricigimm benim söyle senden baskaa kimim var benimm heheyt