6.

Bir kavanoz reçel vermisler elime , disindan yala diyorlar...



dün ona gelecegimi beraber gezecegimizi söledim.. malak gibi beklettim çocugu butun gun. Hep annem yuzunden.. cikamadim ki disari.
" bu sicakta ne isin var otur oturdugun yerdeee " 
" son bir ayimiz kaldi sonra benden kurtuluyosun bidaha nah gelirim ispartayaa !! " 
" giiiit defoooooooll cik disariiii " 
" otur dedin ya karar versene be kadinnnn , acikmissin susamissin acisini benden cikarion yaaaa "

usenmeden kalkip kareli gomlegimi utulemistim halbuki.. vay anasini onu giymemle cikarip uzerime kokusmus bicamalarimi giymem bir oldu.. sonra kalktim kapimi kapattim divanimin ustune yigildim kaldim ve agladim.. agladimm.. agladim.. bi baktim sizmisim.. saçma sapan ruyayla hayal karisimi bisiler gördüm.. ruyalarimi yarida kesip tekrar agladim.. agladim.. agladim.. sonra çisim geldi.. e mecburen kalktim.. tovaletten cikarken aynaya bi baktim sasirdim kaldim.. Bu guzelde kim ? Oha aglayinca guzellesiyormusum lan ben ! Bidahaki randevuma aglamaktan gozum cikmis bi halde gidecem kararim kesin.. Randevu demisken.. ajandam bombos.. hos ben hic ajandama bisiler yazdigimi hatirlamiyorum ama olsun. Bulunsun. Belki birgun yogun olurum felan.

off bee ne saçmaliyorsam kafa beyin erimis gitmis bende geriye gozkapaklarimin ustundeki camislarin kampi kaldi.. camis demisken.. uykum geldi bisoux.