2


laviyenroz:

Yürümeye başladığımda ne kadar yürüdüğümün farkına varamıyorum.Kendime geldiğimde uzaklaşmış olduğumu fark ediyorum bir tek.Uzaklaşmak nasıl da yakıcı bir şey.…Ben kalbimi arıyorum.Ben kalbimi arıyorum.Ben kalbimi arıyorum.Ben seni arıyorum.



okuyacagim bolumu secmemde gecen sene asik olmamin buyuk etkisi oldugunu dusunen bii aileye sahibim. Ithamlara hic karsilik vermiyorum , belkide kabullendigimi dusunuyorlardir ama bilmiyorlarki ben doktor olmayi sirf onlarin gozune  girmek icin istemistim , olsaydimda sirf annem istedi diye olurdum.. yani iyi bi doktor olamazdim.. tercihimi bilindik mesleklerden yana kullanabilirdim.. avukat, mimar , hemsire , ogretmen vs. 

Ben tek bir sey olmak istemiyorum ki , ruh hali ve dusunceleri surekli degisen bi insan hayati boyunca ayni meslekte basarili olamazki.. Sürekli degistirecegim , ve zirveye saglam adimlarla tirmanacagim ( biliyorum cok klise bu sözler ). Hem zaten ailem icin veya sevdigim insan icin kendi ic sesimi dinlemiyecek kadar aptal  degilim cok sukur.


Ha sürekli bilincaltima sokmak istedikleri bisey var , buna ne sebep oluyor anlamiyorum , davranislarimda kendi kontrolum disinda tuhaf seylermi var , yoksa herkes beni oyle gormek istedigi icinmidir bilmem .. O seyde " okumadan kocaya kaçacagim "... Hay Yarabbim , bugun artik pes edip yemin ettim otuzumdan önce evlenmemeye. 


Görsünler bakalim kim koca diye cirpiniyormus. Neden herkes böyle söylüyor anlamiyorum. Ulen içim rahatlamis , sinavlarimi geçmisim hem de derece ile.. gidecem su isletme bolumune okuyacam aslanlar gibi girecem duzgun bi ise.. Ne diye huzurumu kaçirmak zorundaki bunlar anlamiyorum ? içimdeki  basaracagima dair inancim gun ve gun artmisken , bunlari dinledikce resmen hayata bir sifir yenik baslamisim gibi hissediyorum. 
Neden ? Cunku doktor olmadim. En zor seyi seçmedim. 
Biricik umutlarini bagladiklari kizlari iyi bir sey beceremedi.

Nasil bir psikolojideyim anlatamam. Su 5 yil isik hiziyla geçsin istiyorum. Artik birseyler yapmak istiyorum. Parami kazanmak istiyorum ve hakli oldugumu herkesin gormesini istiyorum. Anneme isin aslini kabullendirmek zor olsada basarmistik. Istemedigim hic birseyi yapmak zorunda degildim. 


Bu seferde babamin egosuyla ugrasmak zorundayim. Kizim doktor, muhendis , mimar diye kasalamiyacagi için , daha dogrusu kizin ne okuyor diyenlere ne cevap vericek bilemedigi için beni suçlamaya baslamis durumda.. Aklima birilerinin girdigini dusunuyor..
O kadar zayifmi gorunuyorum gerçekten ?.


kubra 17 temmuz 2012