velet seni.

Ya su gozunu yumunca bes saniye sonra uykuya dalanlara acayip gicigim. Ulan zaten bi kaç gundur beynimde yatiya kalmis olan sinavlarla cebellesiyorum , bugun bari uyuyayim dedim. Yok yine ayni. Bu sefer geriye sariyorum ve sabahki yaptigim sinavi dusunuyorum..
Yanimda hörül hörül uyuyan ve ona fazlasiyla ozendigim ablam var.. Kiz yataga uzanir uzanmaz horultu sesleri /.. masallah yani. Sanirsin goca gobekli pala biyikli remzi amca..

Aslinda cebellestigim baska seyler de var.Oda okuldaki devamsizliklarim. 10 aydir okula gidiorum , saysam kesin bi kaç ay gitmemisimdir.Hayir aslinda sinifta herkes ben gibi olsa goze batmayacak ama herkes iyi gunde kotu gunde hastalikta saglikta okulda be anacim.Bide cocukmusum gibi annemin telefona " kizin yine gelmedi " diye mesaj atiyorlar. Daha sonra usenmeyip eve mektup yolluyorlar. Artik annemde alismis olacakki son bi kaç aydir beni sorgulamamaya basladi.. Ama aldigim " gelmeme nedenini belirtmedigim takdirde disipline gitme..  " haberiyle sarsildim ve evdeki cope atmadigimiz butun devamsizlik mektuplarini toplayip okula goturdum. Her bir mektubun arkasinda oktay ustanin yemek tarifleri var sonradan farkettim. Annem yemek programlari izler, etrafinda ne varsa , kitap , mektup , gazete ustune yazar ve konu burda kapanir. Zira o yazdigi tariflerden birini bile hayata geçirdigini gormedim. Menü yillardir hep ayni :kuru fasulye , pilaf , patlican , kabak , taze fasulye yemegi  arada bir kizartma ve sarma. Yillardir bunlari yiyoruz bunye alismis artik. Oktay ustanin degisik tariflerini bu vucut sindiremez.. Artik ilerde kruhasan ve sicak cikolatayla buyumus buyuk holdingin tek varisi esime sucuklu yumurta ve annemin menusuyle beslenmeyi ogretirim.Canim benim yerim ben onu.

Ama hani elini çabuk tutsada beni bulsa dimi ! 

yani bizide isteyenler var.. 


bi kaç sene once istemislerdi , kizimiz kucuk diyip geçistirmisti annem. Simdide ayni bahaneyle karsilarina çikti.Kiz essek kadar oldu ama olsun. Okucak o ! 


" tamam biz buyuk kizi alalim o zaman ".

Burda soz konusu ablam.Ulen millet fransaya gelmek icin napcagini sapitiyor valla. Biz turkiyeye doncegimiz gunun hayallerini kurarken , onlar burayi bisi saniyorlar. Lafim ona , zaten buraya gelen ithal damatlarin cogu pisman. Bakmayin siz bole bi kaç sene sonra super lüküs arabalarla izne geldiklerine. Essek gibi çalisiyor hepsi hafta içi haftasonu demeden.