Test.

Stres olmayayim felan diomda ya ilk sinavlar carsamba sabahi. Gerçekten napicagimi bilmiyorum , tum haftasonu ders çalistim ama su an sanki hic bisi çalismamisim gibi geliyor.. En kotusude simdi ogretmen basimda dikiliorken  deney felan yapmak.. hayir en kotusu aslinda kuragi çekior olmamiz. Ne cikacak kimbilir.. Allahim nolur basit bisi ciksin diye dua ederek elim titreye titreye cekecem kagidi sepetten..
Pof ne kadar salagim hödügüm öküzüm. Sen butun sene yamis yamis yamis , sonrada sinavlara 2 hafta kala sizlan dur.. Bi insan hep mi ayni olur ya ? Degismezmi ? Yok yok alismisim ben bisi çalismadan sinifi geçmeye simdi calismak zorunda oldugumu kendime soleyince bile bunyem kaldirmiyor.. 
geceleri bile kabuslarimda su sinavlar .. Gozumun onunde sorular felan. Vahiymi iniyor acaba diye kendime sorular soruyorum. Ruyalarimda herkesin sinavi ii gecmiste bi benimki bok gibi geçmis oluyor felan... 
Ama kendim gibi birilerine bulmakta ustume yoktur. Buldumda.. Quentin! Hic ders çalismamis nihahaha.
Kendimden daha usengeç biri yoktur sanirdim ama bu cocuk benden beter , iyi ki var.. Yoksa benim siniftaki ineklerin arasinda kafayi usuturdum heralde..
Neyse saat 10:10 geçiyor biri kesin beni dusunuyor. Matematik ogretmeni olsa gerek. Zira derse gitmedim. " gene evde yamisiyordur kubra " diyordur kesin kendi kendine.. Oylede valla ! sene bitmis sinavlar yaklasmis! evde calismayi tercih ederim huh.

Programa göz atalim. 

  6 haziran : Bi saat bio , bi saat fizik&kimya sinavi
11 haziran : 20dakka cince sözlü. ( ne gevelicem cok merak ediorum )
18 haziran : 4 saat felsefe sinavi
19 haziran : 4 saat tarih&cografya sinavi + 2 saat almanca sinavi
20 haziran : 3 saat ingilizce
21 haziran : 4 saat matematik 
22 haziran : 4 saat fizik&kimya + 4 saat biyoloji.



Yazarken bile yoruldum ya...