Tatil sezonu açilmistir.

Tatile girince bi kopasi geliyo insanin hayattan.. Uleyn beni rahat ve yalniz birakin demek istiyorum , kimsenin beni bi yere çagirmasini , benle konusmasini istemiyorum.. Boyle uyuz miyminti bisi oldum çiktim. Zaten nefret ediyorum bu huyumdan.Kaynas dimi herkesle gir ortamlara;. Kaç senedir burda oturuyorum sokaga çiktigimda meraba diyecegim insan sayisi çok az.. Ayni anda bundan sikayet edipte ayni anda yalniz kalmak isteyen  hödük biri oldum çiktim.Surekli bahaneler ariyorum disari çikmamak icin , resmen recep ivedige döndüm.. Duvarlarla konusuyorum felan. Zaten annemde turkiyeye gitti , benim akibet henuz belli degil ya ben ona yanarim. Hos Turkiyede ne var sanki.. Geçen sene butun yaz Doktorlar'i seyrettim. Insallah bu sene Cennet mahallesini koymazlar zira her bolumune baska bi tatilde baktigimi hatirliyorum..
Okul varken sinavlar varken , yapacak milyonlarca sey bulan ben tatil oldu onumde bol zaman varken yapacak bir sey bulamam.. Kitap okumak disinda..  Bu siralar kisisel gelisime bi ara veriorum , hayir benim gelisecegim yok arkadas.. Sonra gelisirim deyip bu konuyu kapatmayi dusunuyorum. Neyse  bende ask romanlarina  basladim. NAside gokbudagin Butun seri kitaplari okudum sureyya atiye periha rahmi bey felan.. Simdi  Humeyra'ya basladim.. Kadin nasil anlatiyor aski çok acayip , yok sureyya o kadar cok guzeldi ki bir melegi andiriyordu hayir gerçek olamazdi , teni bembeyaz saçlari simsiyah gozleri yemyesil gogusleri pembe ve dik idi.. Bu guzel kiz gider cok yakisikli zengin birine asik olur felan. Sonra vucutlari yana yana sevisirler ve asklari dillere destan olur..



 okuduklarim dusundurmuyo degil beni.. Cogu insana sordugumdan yola çikarak , daha dogrusu bana inandirilan sey gerçek ask diye birseyin olmadigi.. Kimse kimseyi beklenti olmaksizin , sadik ve durust bi sekilde sevemez.. Insanlar sahte, söylenilenler yalan.. Herkes sözünden dönüyor.. Iliskiler çok hassas , bugun sevip yarin nefret edebiliyoruz ayni kisiden ki bazen bizi yaradana bile sirtimizi cevirip kustahlik yapabiliyoruz..

Ask romanlarinda surekli gerçek askin oldugunu kanitlama pesinde yazarlar.. Bide yasanmis hikaye yazarlar ki iyicene etkisinde kalalim.. Naside hanim'a göre ask gerçekten var.. eger uzun omurlu veya ölümsüz olmasini istiyorsak o askin platonik kalmasi gerekliymis.. Duygularda kalip bedene inmemeli yani.. Aksi halde her turlu guzelligi yok ettigimiz gibi onuda yok edebiliyormusuz.. Yapmamiz gereken iki tercih var : ya sonunu dusunmeden, cilginca yasayip " ben aski yasadim ve bitirdim " demek yada o guzel duygulari kalp carpintilarini, acilari ve mutluluklari omur boyu hissetmek, hasret ve heyecan icinde yasamak.. 
Seçim bizim..
Ikinciyi çok az kisi tercih ediyor. Kimimiz kolaya kaçmiyoruz ki? Zor mu imkansiz mi ? Birakalim oyle kalsin. Kilimizi bile kipratmayalim imkansizi imkanliya çevirmek için.. Baska bi yerde baska bi zaman karsilassaydik.. gibi saçma cumleler kuralim ve herseyi kadere kismete birakalim.;
Sonrada  " niye mutlu degilim ? " diye mizmizlanalim..

Aman neysee.. Kafami daha fazla yormadan tezimi burda bitirmeye karar verdim. Affola tatile girdik ya artik bol bol yazariz saçmalariz.. Sevincimizi yalnizligimizi huznumuzu paylasiriz..