sinövler.

Hayatimdaki geçirdigim tuhaf haftalardan birinin daha sonuna geldik. Kendimi sipirmiin sandim ve sinavlara bi gun once çalisarak girdim. Ama hafife alincak yani yok. Millet mart ayinda basladi çalismaya. Ama Kübra millet mi ? Tabikide hayir.
Ama nasil bi sinavdi o. Ulen dangalak otobuste dersmi çalisilir diyen iç sesime inat yanima koca fizik kitabimi alip otobuste formül ezberlemeye çalistim..Hayir bide stres yapiyorum. Lan salak madem stres yapacaktin onceden çalissaydin ya.. Bende stres hemen bunyemde soruna yol açiyo resmen isal oldum yiktim ortaligi..Ya  her isaldeki gibi  gaz olursa ? Ya çikariyim derken devamida gelirse ? Ya donuma siçarsam ? diye endiseler içinde girdim ben o sinavlara.. olsun sag salim bitti sükür.

bide sinav biter bitmez yazdiklarimla hic bi alakasi olmayan cozumlere bakiyorum ve depresyona giriyorum..
Aynen su anda oldugu gibi. Len keske bakmasaydim su matematige ya .. Yaptiklarimla alakasi yok.; Poff..

Herneyse zaten butun bi haftayi ayni sinifta ayni masada ayni havada geçirmek beni robotlastirmadi degil.. Bide benim soyadim A ile basladigi icin en one koymuslar masami. Baktim ustunde kubra yazio Allah sizi bildiginiz gibi yapsin dedim.O ne lan öyle ? Ben  ogretmenin masasinin karsisinda nasi konsantre olayim. En arka siraya alismisim bi kere.. Bide yanima iki tane super zeki kiz denk geldi anam yazdilarda yazdilar. Bense basimi çeviriyorum bakiyorum onlar hala yaziyorlar kiz 3. kagidi bitirmis ben daha ikinciye baslamamisim.. Napim bende uç bes paket püskevüt götürüp cuklandim.. Millet hayatinin sinavindan geçiyormus gibi , bense bildigin umursamaz vurdumduymaz.. ( benim stres nedense sinifa girmeden once yok olup giden cinsten..)

Ama en onde oturdugum icin sukrettigim gun sinavin son gunu cuma sabahi fizikten geçerkendi.sinifta bulunan ogretmeni gorunce. Aman Allahim uc senedir bu lisedeyim ben nasil bu ogretmeni gormus olamam diye kendime soylendim durdum. Hemen kucuk arastirmamdan sonra matematik ogretmeni oldugunu ogrendim.. Daha gencecik.. Ama en nefret ettigim dersin ogretmeni.Olsun  birbirimizi tamamlardik biz. :D  tam 4 saat boyunca basimi kaldirir kaldirmaz bakiyorum masasinda tirnaklarini yiyor. Oley dedim.. Ortak bi nokta bulduk..Bu sefer karsilikli tirnaklarimizi yemeye basladik. O cani skildigi icin bende sinav sorularindan bi bok anlamadigim icin../ Ama su an unutuyorum yuzunu yavas yavas hatirlamak istiyorum ama olmuyor. Tek hatirladigim gözleri ulan resmen Robert downeyinkiler  gibi ya. Anoom içi parliyordu vallahi, isil isil ne güzel. Oturt karsina bak dur.



-  bende seni. <3 :D 

Kendimi karsisinda ezik hissetmedim degil. Zaten kimliklerimizi o topladi. Hatta sinavin ilerleyen saatlerinde  sikintidan patladigi için elinde bizim kimlikler  soyumuzu sopumuzu ogrenmeye çalistigini gördüm.Sonra bi baktim elinde benimki .. Nerden biliyorsun diyeceksen bnm kimlik yabanci oldugum icin turuncu digerlerininki mavi. Sonra  kimligimdeki maykil jackson tipli fotografim aklima geldi. Aman Yarabbim , o nasi bi surat o nasi bi ifade o nasi bi bakis.. Resmen yirt at, git çay demle.

Vesselam atlatmis olduk böyleliklede su sinav haftasini Insallah geçmisimdir. Geçerim dimi ??? 
Insallah insallah insallah.. :(