kavusmak hayal oldu..

sen ilk hayatima girdigin gün söz vermistik birbirimize hic kopmayacaktik , hic ariza yapmayacaktin , ömrü billah benim ilkgöz agrim olarak kalacaktin.. Bu muydu ettigin yeminler ? Simdi gittin ellerin oldun Allah belani versin.Allah seni bana takdim edeni ayri bi islah etsin.. Seni beyenip hayatina alaninda aklina tüküreyim bu arada.. 
Hic ayrilamam derken kavusmak hayal oldu resmen.. Ilk gün mü terkedilir insan ? 

Kavusali bir gün olmustu , oysaki yalnizligima çare olacaktin.. Aldin basini gittin be gitarim.. Gittin ellerin oldun.  " J'ai demandé à la lune " sarkisini bile çalivermistim hemen. Bundan sonra klas bi insan olacaktim.. Sarkilar çalip söyleyip yutube koyup ünlü olacaktik ..Artik Ankarali coskun , ankarali ayse , ankarali namik .. kisacasi ankarali hic bi sanatcinin sarkisini dinlememeyecektim.. Ablamin deyisiyle " kro " olmaktan çikacaktim.. 

Neyse Orhan babaya devam..

Yaziklarr olsun... Yaziklar olsun.. Kaderin boylesine yaziklar olsun..

Sen hele bi elime geç o tellerini teker teker kopartmazmiyim , o olmayan akordunu bozmazmiyim ..