depresyondayim stres amcam.

Geçenlerde twitter'dan hayrani olabilecegim , gayet beyendigim bi dizi oyuncusuna msj attim.. Ama nasil atmak.. bi yerde okumustum fransizca biliyormus , bende farkedileyim diye fransizca yazdim.. Iki seyden emindim , birincisi okuyacagi , ikincisi kesinlikle cvp yazmayacagi..
Nolduysa bi kaç dakika sonra oldu , mesaj geldi , oha çus felan derken elimin ayagima dolandigini farkettim , sanirsin evlenme teklifi aldim.. o derece.. 
Ulen tam parise gelirmisiniz felan fistan derken gelebilecegini soyleyen birine , once tercumana ihtiyaciniz olursa beni cagirin diyerek saçma sapan bi teklifte bulundum sonrasinda dogum saatini sordum..
Efenim eski köye yeni adet , birini hayatiniza sokmadan önce soyunu sopunu arastirmaniza gerek yok , sorun dogum saatini bakin dogum haritasina hersey kayitli , geçmisinden gelecegine hersey. Para evi ve ask-evlilik aile evi bozuksa atin siz o insani çöpe hayir gelmez vallahi..
Ama bu adama sorarak nasil saçmaladim ya off siçtim resmen sohbetin içine , lan adam niye versin tabi dogum saatini tirsti bidaha yazmadi iste.. :( 
hayir sanki kendi nufusuma geçirecem ulen dizi oyuncusu olmus adam zaten para, san söhret var , yakisiklilik desen ayri mesele.. Neyine bakacanda soruon ay gerizekali kubra yaa , herseyide bi mahvetme be kizimm..

öf aklima siçayim.

 bide yuzsuz yuzsuz tekrar yazarim ben kesin. Ulen ne zaman birinden uçu , cvp yazsin hele  ona aslaaa bidaha msj atmicam desem kesin yazmisimdir bisiler. Daha dün basima geldi boyle bi olay , hayir yazincada karsidaki hc bisi olmamis gibi sanki ezelden beridir ahbabimmis gibi konusuyor , ben zaten tuhafimda karsidaki benden  beter olunca sorun olmuyo ya. Anlasioz biz.

neyse uykum geldi.

bu arada Türkiye macerasina az kaldi , kim bilir belki yarin belki yarindanda yakin orada oluruz ?