basliksiz.

Okul bitti. Tatile girdiler... Baslarini alip gittiler..
Bense havalarin guzel olmasina ragmen disariya cikamadigim, canimin ders çalismaktan baska ne varsa yapmak istedigi icin manik kronik patetik depresyondayim.
Hani ders çalisman gerekirdir artik, sadece iki gun kalmistir , ve sen butun bir sene yaptigin tum dersleri gozden geçirmek zorundasindir.. bi yandan kaçarsin , sabah kalkarsin oh onumde butun gun var bol bol ders çalisirim nasilsa dersin.. gun biter gece olur yataga girmeden once gun boyunca bi bok yapmadigini farkettigin  anda tekrar umutlandirirsin kendini... "neyse yarin yeni birgun yarin yapayim bari "..

( son gunlerde etegin tutusunca dua etmeye baslarsin.. tek tuk bisiler ogrenmissindir.. sorularin basit ve ogrendigin yerlerden cikmasi icin son gece  hatim indirirsin.. )

Su an ayni seyi kendime solemekteyim.. Zira uykum geldi. Uykum hep var zaten. Var ama basimi yastiga koydugum anda uçup gidiyor ablamin koynuna..
Söz yarin çalisacagim.

Zorundayim.

Sinav sonuçlari eline geçmeden terk-i diyar eden tek insan benim onuda biliyorum. Baska biseyde biliyorum.Oda sinifimdaki herkesin coktan tum konulari yalayip yutmus olmalari..
Ahh ah nefret ediyorum resmen , su bolumden su liseden ...

Insanustu caba sarfederek insallah su iki gunu cok iyi degerlendirecegim..