sinav = stres = kaybolan gençligim

simdiye dek hic bir sey olmuyormus gibi haftasonlarimi evde yamisarakk geçiriordum. Bir baktim ki millet coktan calismaya baslamis fisler hazirlanmis felan. Bende dün yatmadan önce zihnimde ögrenmem gereken tüm konularin basliklarina göz attim. Ve iki saat boyunca yatagimda debelendim durdum. Hay dusunmez olaydim. Ama yok kubra hanfendi gun icerisinde dusunmez ders çalismasi gerektigini , anca uykudan önce. Bi stres yaptim bi stres sormayin gitsin. Bi yandanda " yahuu kizim ne stres yapion sen bunuda basarirsin " diye kendime telkinlerde bulunsamda nafile..
zaten su belirsizlik yuzunden kendimi iyi hissetmiyorum orasi kesin. Yahu turkiyeye gidiormuyum kaliyormuyum, okul beni kabul ettimi , etmezse hangi bolume gidecem felan fistan..bisi belli deil. Zaten yarina cikcagimda belli deil orasi ayri ama tabi bir oglak burcu ve basak yukselen olaraktan bi duzene, plana felan ihtiyacim var. Sevmiyorum gunu birlik yasamayi yahu.. Neyse artik bu sabah erken denilcek bir saatte kalktim nihayet. Ders çalismaya karar verdim. Evet valla bak. " Peki burda ne  yapion gözüm sen ? " diyebilirsin.
amaç : sinavlarimi geçtikten sonra ve elime aldigim super sonuclarla birlikte su yaziyi bi tekrardan okumak. Nasi stres yapmisim bi görmek. Tekrarlamamak felan.

Zaten aylar onceki yazilarima baktigimda , kini , kiskancligi ve ofkeyi bende misafir ediyorken nasil manyaklasiyormusum sasirip kaliyorum.Neyse ki bidaha ayni seyleri yasamayacagimdan eminim. Aslinda insan sinirleniorsada ofkeleniyorsada kendine. Hic bisiyin çozumu degilmis yeni anladim. Ama ne anlamak sormayin gitsin. Sabah sporlarimi yapmiyorum , yedigime ictigime dikkat mi etmiyorum , sabahlari aynanin karsisina geçip " yikiliosunn gizimmmmmmm " diye kendi kendime konusmuyormuyum... Zaten bende hic birseyin ortasi yokmus , ya biseye takarim yada hepten sallarim umursamam.. Haftalardir bi sallama donemindeydim ama dun gece kafama dank etti iste. Allah tarafindan bi takvime bakayim dedim gorunce sasirdim zaten bi hafta kalmis leeeeeeeee. Netcess simdi ? :D 

cok cok cok cok cok cok calisacagiz. Bazen kendimi gerizekali hissetsemde calismak zorundayim. Of ya pof ya.Vallahi geliyorlar soldan soldan.



Lan sinava çalismam gerekirken bide ev odevi veren zekasi geri ogretmeni soyle parçalayasim var. Su gif ne alaka demeyin. Orda ki AYI benim.