the oscar goes to kübra.

Hayatimda aldigim ilk ödül bu diyebilirim ehehe. Tesekkürler supercellma  :D Biraz geç kalmis olabilirim malum , ben bloga isim gücüm basimdan askinken girme isteginde bulunuyorum :D Niyse basliyayim :p





1-ödülü kazanan kişi bu ödülü 11 arkadaşına hediye edecek:

Su an bunu okuyan herkese armagan ediyorum yehuuu  :p



2-ödül verdiğimiz 11 kişinin bloguna gidip konudan kendilerini haberdar edeceğiz.
 
Ettim bile : HEY AHALII GELIN BEDAVADANN ODUL VAR KOS KOS KOS

3-Kendimizle ilgili 7 gerçeği paylşacağız..

- her seyi her zamanki gibi son ana biraktim , birakmistim , birakicam.
- tirnaklarimi yememek için oje suruorum , hatta bazen ojeyide yiyorum. 
- hayal etmekten , beynim gunde binlerce kalori harciyor.
- aska asik , aski ozleyen, aslinda umursamiyormus gibi yapan bi insanim.
- su an kendimi cami avlusuna firlatilmis bir zenci bebek gibi hissediyorum
- her sabah aynada kendime bakip gunaydin ii uyudunmu diyorum ?
- biliyorum bazen çok tuhaflasabiliyorum.
- seker krizim tuttu biri bana nutella getirsin.
- hmm gerçekler ? baska yok sanirim.
?

4-Bize bu ödülü layık gören kişiye teşekkür edeceğiz..

Cok cok tisikkir ettim superr selmaa :D Hakkaten süpersin :p

5- Versatile Blogger Ödül fotoğrafını blogumuzda yayınlıyoruz..





Herkeseeeee guzelmi guzell bi hafta diiliyorum