O soğuk davranınca bütün şehir bana götünü dönüp yatmış gibi hissediyorum.

Hayatimin içine bomba gibi bi haber düstü. Megersem benim yakin diye bildigim arkadasim sevgili bulmus. 



Vay çakal vay. Aslinda adina çok sevindim. Hakketen. Böyle yuzunde guller açiyor , hanim hanimcik takiliyor felan. Ha bide suslenip puslenip okula gelmeye basladi.Umarim sürekli sevgilisinden konusan , elinde telefon mesaj yazmaktan yuzume bile bakmayan bi insan olup çikmaz.. Tek korkum bu. Neyse iki ay daha idare etmek zorundayim. Simdi neden bu haber hayatima bomba gibi düstü söyliyim. Cünkü bu haberi aldigimdan beri surekli ikisini yanyana dusunuyorum. Manyakmiyim neyim.  " Yahuu defolun gidin su bilincaltimdan " desemde nafile.. Hayir neden düsünüorum onuda bilmiyorum. Zaten onlari bi arada görmüslügüm yok. Cocuk saklanmak ister gibi her tenefüs bizimkini okulun disina bi yere çagiriyor.Orda bulusuyorlar. Utaniyormudur nedir anlamadim. Zaten anlamakta istemiyorum. 
Ama çözmek istedigim baska bir olay da su : bu kiz 180 uzunlugunda devimsi bir insan oldugu halde , evrene paketledi istegini yolladi .. sonundada buldu ya ona sasiyorum. Benim aylardir yapmak icin onlarca kitap okudugum seyi bi kaç hafta icinde basardi.Her zaman sevgilisinin kendisinden uzun olmasi gerektigini söyler dururdu . Bende " nah bulursun her yer güdük dolu " derdim. Ve o 190 boyunda kumral mavi gözlü , sesi kulagimi tirmalasada ,  yinede gideri olan haftalardir spor derslerinde beraber oldugumuz pekte dikkatimi cekmemis biriyle karsima cikti ve o kadar sasirtmis olacak ki , iki gundur beynimde kurtcuk gibi dolasiyorlar.
Aslinda çözmem gereken baska bi olay var oda , derslerden nefret etmem. Hatta bilinçaltimi telkinlerle felan duzelteyim diyip hayatimdegisti.com dan sinav stresi icin bi muzik indirdim. Ders çalisirken iki gundur dinliyorum.. Su siriltisi felan böle cennette zannediyorum kendimi .. Tabi ufak bi pürüz var. Ben su sesine dayanamayan bi insanim aninda çisim gelir , hatta otobuste felann deniz kiyisindan geçiyor olsakta.. O yuzden otobuslerde koridor tarafina otururum ve milleti suzerim. Kolum bacagim uzun oldugu icin , yanimdan geçerken muavinin koluma degmesine sinir olsamda genel olarak severim yaa. Hadi Türkiyeye gidelim taa Istanbuldan Ispartaya koyun beni otobuse sabahlayayim ben.Gözlerimi açayim karsimda o güzel gölümüzü göreyim. Ah ah vatanim benim su siralar pek bi depresti bende ki su özlem. 
Geçen sene Türkiyeye gittigimde bir gökdelen edasinda , herkese tepeden bakan biri olarak gitmistim ve döndügümde ise 7,6 siddetinde depreme maruz kalmis bir beton yigini halindeydim. Beynim resetlemis , okula gittigimde matematik seviyem birinci sinifa düsmüstü.Ardinda baskalarinin hizina yetisemeden , anca ortalamayi yakalamayi hedefleyen ve hedefine ulasmasina çok az kalmis bir kübra var karsinizda. Aylarca surat asmis , kuru kezban gibi ortalarda dolanan ben , baharin gelmesiyle kendime gelmeye baslamistim ki , okullar açildi , arkadasim sevgili buldu. Ben yalniz kaldim. 
Vay bea elin fransiz veleti , suslensin puslensin okula gelmek icin can atsin , bende pasakli paçoz saç bas daginik gozler yari açik , sabahin korunde uyusuk uyusuk hazirlanayim sonra otobusu kaçirmamak icin kosayim son gaz , bide otobuste kuantum bilmem ney kitabi okuyayim bisi anlamayayim ögrendigim tek seyi gün boyu uygulayayim : GULUMSEMEK.


ama su an AGLAMAK istiyorum.

Bu arada baslikla yazimin alakasiz oldugunu farkettim nyse.