Nothing.

uzun zamandir sahalari bos birakmisiz da haberimiz yokmus.
ne yazayim ki ?
Biseylerle ugrasmak yerine butun gununu camis gibi kanapenin ustunde bi seda sayan bi muge anli bide flash tvde cikan saçma izdivaç programlarini izleyen bir sahsiyet var karsinizda. Hayattan bezmis, gunler sonra saçini yikamaya karar vermis , yuzune surdugu kremin yaptigi alerjik reaksyon sonucu suratina isin yemis gibi kipkirmizi gezen , yarinki dogumgunu partisine bu yuzden gitmek istemeyen ama bahane bulamayan kisi...
Hakkaten la, gitmek istemiyorummm. Ben hic bi zaman fransiz gibi olamam ki. Simdi onlar icip icip sapitacaklar, bende kösülmüs onlari izlicem. Neyseki anasi mangal yapcakmis ..yani karnim aç olmucak.
Böyle debelenip dururken, çok kotu bisi farkettim , bidahaki aybasimda sinavlar baslamis olacak. Farkedince bi an tirstim, iki saniye oldugum yerde kaldim ve  bana hersey yakisir'i izlemek icin tvnin karsisina geçtim..
Evet boyle boyle tam bi haftadir evdeyim okulu asmis durumdayim. Sinavlardan yengeç misali yan yan kaçiyorum..
Yahu napiim bisi anlamiorsam. öhöm yok düzelteyim anlamak istemiyorsam.. !

10 dk sonra.

Yahu dusunuyorumda hakkaten bisi olmamis en son yazdigimdan beri .
önemli bi karar aldim oda gelecek hakkinda dusunmemek ve bisileri konusmamak. Ne dersen o olur derler, bende tam tersi isliyor pof.

Nyse twitter da takilayim su siralar baya dadandim :p

Gud nayt.