Kjhkdhshgagshajgatdiodsaioduisaouds ... HÉÉ MAKARENA !! :D





Kucukken ablamla yabanci sarkilar dinleyip ogrenmeye calisirdik , kasetten bi ileri bi geri sararak sarki sozlerini yazardi , ezberlemeye calisirdim , sinifta muzik dersinde tahtaya geçip tüm sarkilari soylerdim.
Simdi dusunuyorumda neden gidipte basit sarkilari ezberlemek yerine , las ketchup'un asreje sarkisini yok efendim rosso relativo , perdono felan ? Noluodu bana ya ? Bide marifetmis gibi dans ediyordum mal mal herkesin onunde , hatta bigun ben 4. siniftayken ing ogretmeni beni baska sinifa goturmustu orta 3 lerin yanina , orda herkesin onunde soyletmisti. Hepsi güldüydü. O zamandan beridir psikolojim bozuk. Insan icine cikamaz oldum. Nedense konusma yapacagim zaman , elim bögrümde konusuyorum , sanki kalbim firlayip gidecekmis gibi.. Bide istem disi olaraktan dudagim titrio ! evet agzim titrio resmen ! carpilmisa donusuyorum. O an kafama siyah naylon poset geçirip konusmak istiyorum hatta yok olmak istiyorum.
Kendime olan güvenimi kaybetmeme yol açan sahislar : Allah uyuz versin tirnak vermesin.

Neyse artik iki uç telkinle efenime söyleyeyim psikolojik destekle bu sorundan kurtulmaya çalisacagim/