her sey bir randevuyla basladi..

su anda içimde derin bir aci hissediyorum. Geçirdigim kabuslarla dolu bi geceden sonra okula gelme zahmetinde bulunmus ve bunu göz önünde bulundurarak okul cikis saatine , okula yakin oldugu icin , discimden randevu almistim.Ahhh yirmilikler ahh , sende aksi zamana denk geldin hersey gibi ! ve su randevum gibi !

 gerizekali okul sistemi ve benim manyak ogretmen yuzundende kimya dersine giremedim. Nedenmis ? Yok efendim 6'ya kadar ders varmis ben 5'te cikamazmisim , basima bisi gelirse sorumlusu oymus. Lan ne gelsin basima ? Hem basima bisi gelse neden senden sikayetci olayim ? Doktorda randevum vardi kendim çiktim gittim derim !

ama yokk bunlar hic risk alirlarmi ?

Herneyse, zaten su okulda tuvalete gitmekten nefret ettigim icin bi turlu kantinden cuklanamadim. Yan tuvaletteki sahis isini sessizce hallederken , ben sanki bahcedeki kariklari suluyormusum gibi hasir husur ses cikartirim.. Sanki bitek ben isiyorum koca tuvalette ! 
Ve sanirim su an karnimda olup bitenlerden bahsetmesem çok guzel olucak.
Bu arada haftanin en yagmurlu gününde 20 dakka sokaklarda kosusturmam gerekicek. Fuck. 
Halbuki ben daha geçen hafta , mutlu olmaya odaklanmis ve olmak icin elimden geleni yapacagima dair kendime söz vermistim..
Ama simdi nerdeeee ? 
Vallahi geliyorlar soldaan soldaaan.


semsiyemde yok :(