Uyuyorum öyleyse varim.

Okuldan gelir gelmez , butun cami  perdeyi kapatip ortaligi zindana cevirip 9a  kadar uyuma aliskanligi edindim.Metabolizmam altust oldu. Resmen aksam yemegi yedikten sonra kanapeye oturup 5 dakka sonra horuldamasini duydugumuz 70 yasindaki dedeme benzemeye basladim. Harbiden bide gobegimin etrafini saran yag tabakasida " dikkatli ol kübra yakinda buyuk bi yag kutlesine donuseceksin , evin içinde top gibi yuvarlana yuvarlana ilerliceksin " diye bangir bangir bagirmaya basladi. Alnimda beliren iki aknede " yagli seyler yeme artik yeter gina geldi " diyerek ortaligi ayaga kaldirdilar.
Ortaligi ayaga kaldiran biri daha var , günde 15 tane mesaj yollayan , dogum gununu nerde kutlamak istedigine karar veremeyen arkadasim.. Iyiki bi dogmussun anasini satem , yeter artik ya , kontorum yok kizim ne msj yollayip duruyon diye gun icerisinde sinirleniyor olsamda , yinede iyiki dogmus kendisi. Yavrum benim.
Neyse eve gelir gelmez salonun ortasina firlatip attigim cantamin içinden biyoloji ev ödevi su anda bana göz kirpiyor. Sizofren hastaliginin ilk evresini yasiyorum sanirim. Objelerle karsilikli konusuyoruz. Sonumuz hayrola. Neyseki daha onlarin bana cevap verdigi evrede degilim.
 Zamanla ya manyarim yada biri beni bu durumdan kurtarir.

Etiketler: