Totovel.

Okulun duzenledigi gezilerden oldum olasi nefret etmisimdir. Para veripte koyun surusu gibi , ogretmenin verdigi komutlara uymak zorunda oldugum ve istedigim gibi hareket edemedigim berbat gezilerden bahsediyorum.
Bu sefer ya 3 gün okula gidecektim ya da 3 gün okul gezisine gidecektim.
Bende geziye gitmeye karar verdim.. Söz konusu olan yer , adini hic bi zaman duymadigim artik duysamda yuzumu eksitecegim ispanya sinirindaki  Tautavel adli kuçuk köy.
Magaranin birinde tas devrinde yasamis insanlarin kemiklerine felan rastlanmis o kuçuk koyde.. 
Fransizlar dururlarmi hemen muze yapip turistik yere cevirmisler orayi..
Bizde sirf uç bes tane kuru kafa gormek için 10 saat otobus yolcugulunu çekmek zorunda kaldik...
10 saat boyunca ayni manzarayi seyrettik...


Zaman geçsin diye sarkilar söyledik..



Uyuyamayip uyuyanlari rahatsiz ettik :D


Aksamlari muzik dinleriz dans ederiz delilikler yapariz derken , ogretmenler yandaki bos odada kalmaya karar verdiler..anlicaginiz  geceleri 11 de uyumak zorunda kaldik..

2 gün boyunca saatlerce müze gezdik..
Müze gezmeyi zaten pek sevmem , hadi tablo felan olsa neyse dicemde , kuru kafanin , hayvan kemiklerinin  oldugu bi yer  3 saat boyunca gezilirmi ya ? Yapilirmi bu bize ? Tüm insanligin tarihini anlattilar.. Yok efenim baliktan felan geliomusuz. Sensin lan balik ben ademogullarindan geliyorum !!!

Ve karsinizda tas devri kübra.



Igrenç oldum. Kesin o zaman dislanirdim ben , kimse benle ciftlesmek istemezdi soyum kururdu mazallah.



Ates yakmayi ogrettiler..


Ne yaktigim ates biseye benziyodu ne yonttugum taslar..
Allahtan tas devrinde yasamamisim..











Su magarayi görmek için ne badireler atlattim..



Ustume cop poseti geçirip daglarami tirmanmadim..( bakmayin guldugumee gozyaslarimi içime akitiyorum ben :D )

Ve iste yukarda karsilastigim..






Oleey hersey iki parça kemik gormek içinmis --'