-tatil-

efenim 15 gunluk bahar tatiline girmis bulunmaktayiz.Tatilmi hapis hayatimi belli degil benimkisi. Dersteyken pencereden yuzume vuran gunesi seyrederken iç çekerdim.. Okul olmayaydida temiz hava alaydim diye.
Simdi isim gucum yokken 4 gündür hergün yagmur yagiyor , neyin inadi bu anlamadim. Evrenden bana Verilen mesaj : " disarlarda sürtme otur evde ders çalis adam gibi " olsada ben çantami bile nereye firlattigimi hatirlamiyorum.Kaldiki ders çalisacam.. Su siralar aktivitelerim arasinda yemek yapmak , yaptigimi yemek ve kitap okumak var..
Bir kisisel gelisim kitabinin sonuna gelmis bulunmaktayim. Bundan ötürü degisim zamani deyip kendime yeni bir liste yaptim. Sabah aksam kendime telkinlerde bulunucam , hiç bos oturmucam ve simdiye kadar yasadigim herseyi silip aticam.
Valla bak bu sefer kararliyim.
Bahar geldi geliyor çicekler açiyor gönlüm askla doluyor yuzum guluyor hadi hayirlisi :P




( iste çalismalardan biri , herseyi olmus gibi kabul etmek : Mutlu olucam degil , MUTLUYUM .
Asik olucam degil ; ASK DOLUYUM.
Cirkinim kakilmis gibi suratim var degil ; COK GUZELIM  beaa .
Gerizekalimiyim neyim ? niye notlarim boktan la ? degil , COK ZEKIYIM beaa.  )

Hadi hayirlisi :D