Sip sevdi..

 
 Kirilan gururum , yamulan onurum , parça pinçik olmus prestijim nolucak hein?
 
Ah thomas .. yaktin beni yavrucugum. Seni kirmizi donunla ve en az 200 euroluk çantanla , biraz otede sandvic yerken farketmistim. Ilk görüste tutulmaydi bizimkisi. Daha dogrusu benimkisi. O nasil bi çanta lan , insan utanir onu takmaya , alan var alamayan var , pis havali mendebur herif.
Ama olsun Thomas. Bugun seni yakindan görünce beybi feys oldugunuda farkettim.Kumral biraz uzun ve uykudan yeni kalkmis görüntüsü vermek için her sabah en az bi saat ugrastigin saçlarin , o açik kahverengi gözlerin , o findik burnun ve fincan agzinla o kadar mükemmel geldin ki gözüme. Bi an çüs Kübra sapitiyosun farkindamisin ??? diyerek kendime gelmeye çalissamda , agzimdan akan salyalarin sipirdamasiyla yeryüzüne inis yaptim. Yok lan havalanma o kadarda degil tabikide. Yakisiklisin  anladik. E yakisiklisinda bende kuçuk çapli sorusturmama yakinimda bulunan arkadsla basliyayim dedim.. sevgilin varmi ogrenmek için..
Salak Thomas ! Zaten , biyerlerine kazik yemis gibi yurumenden , boynuna doladigin tülbentten ve kirmizi donundan bisiler sezmistim senin ! Arti çok yakisiklisin !
Ama neden bizlerden hoslanmiyorsun ? Neden o yakisikliligini gelecek nesiller için miras olarak birakmiyosun ? Peki ben neden bahtsizim Thomas benim suçum ne ?

Lisede ilk defa birinden elektrik aldim ve onca erkegin içinden gidip gay olani buldum ya.
E aferim bana.



Etiketler: