seum

 Aşkım yae


Iki hafta önce bankadan acil randevu almak icin  paçoz gibi evden çikmis, karsimda gördügüm bankada yeni calismaya baslamis mavis gözlü esmer çocugu görünce orayi hemen terketmek istemistim ve öylede yapmistim. Herneyse bu sefer güzel olmam gerekiyordu. Ve özenip bezenip gittim randevuma. 
Aslinda bi romantik film çekiyor olsaydik , cocugun bana orda asik olmasi gerekiyordu degil mi ? 
Film çekmedigimiz için öyle birsey olmadi.
Neyse bir kaç dakika bekledikten sonra benden sorumlu kadin geciktigi icin özür dileyerek beni karsiladi.Kimligimi uzatinca , bön bön bakti ve " aaa hic boyle kimlik gormemistim islemleri yapabilirmiyim bilmiorumm " dedi. Zaten benim kimligi gören herkes soka ugruyor nedense. Bi kere sinava girmistim ordada adam afallamis kalmisti. Ha bide su mavis gözlü cocuga randevu alcagimi sölerken oda bu kartin yaninda baska bi doküman yokmu diye sormustu.
Ya hiç bi yabanciyla karsilasmamislardi  ki bu fransada imkansizdi yada  sorun kimligimdeki maykil jackson tipli vesikalik fotografimdi..
Neyse kadin kostur kostur mudurun yanina gitti ve bana hesap açamicaklarini sölediler.  Sempatik görünmek icin Salak salak gülümserken aniden yüzüm düstü.. 
Bizde kadinla oturup sohbet etmeye basladik. Dersler çok zor felan dedim. Megersem oda benle ayni bölümü okumus ve kimyager olmus ama su anda bankadaydi.
Neyse özetle geçeyim seneye burs almam için mayistan önce dosya vermem lazimdi ve kendi adima banka hesabi açtirmam gerekiyordu.
O yüzden aglamakli bi halde baska bankaya yöneldim ordada kimligime bakip olmaz dediler.
Diger bankadan çikip , moral versin diye ablami aradim ve durumu anlattim.
" hmmm hadi ya .. " " hmmm " " tamamm " diye öküzümsü cevaplar veriyordu. 
Tam telefonu kapatacakken , ve ben burda olduguma isyan edecekken, " gelirken doritos alsana " diyince irkildim. Vay hain , beni dinlememis umursamamis ve üstüne üstlük ona cips almami istiyordu.
Neyse bende cipsi aldim eve geldim ve yedik.
Yasasin Cumhuriyet.