mecnun misali gurbet ellerde yolumu kaybetmisim..

Geçirdigim igrenç haftanin ardindan , haftasonumunda icine eden arkadasin dogumgununden bahsedeyim biraz.Ne dogumgunuymus la , iki ay sonra kutluyor hanfendi.. bende pasta felan bisiler vardir diye gittimki kendimi mutfakta baskalarina krep yaparken buldum. Yapmayi bilmiormus gibi yapip yerimi baskasina devretsemde yinede iyi bi aksam geçiremedim , cunku aç kaldim. Kiz gitmis domuzlu yicek iccek almis alkol almis  " sen gelmeyeydin eyiydi " der gibi..
Amma sinirim bozuldu , bide bisuru hediye aldik buna. Insan pasta bari yaptirir hödük. Hepsi cimri bu fransizlarin. Ha fransiz demisken sarkozy yeniden basbakan seçilirse cok pis isyan edecem. Zaten onun gelmesiyle bizim turkiyeye postalanmamiz olasiliklar arasinda.Bu kagit kurek islerinden biktim usandim. Yarindan sonra Paris'e gidecem konsolosluga... Tek basima bide... Salagimdir ben, alisveris merkezinde bile kaybolmayi becerebilen bi insanim, o koca sehirde yolumu nasi bulacam merak ediyorum.Gitmeden herkesle helallesmem lazim biliyorum. Aklimda hep haberlerde cikacagim geliyor ; " flas flas flas seine nehrinde bir genç kizin cesedi bulundu " . Aslinda aklima çok muhtesem fikirlerde gelmiyor degil.. Klas giyinip yolda biraz havali yurusem , yetenek avina cikmis bi yonetmenin dikkatini çekebilirim. Kime bahsetsem çok saçma anca filmlerde olur desede umudum var benim banane. O Paris'e sirf pasaport yeniletmek için gitmis olmak istemiyorum -_-
Allahtan randevum yarin degil :p Cunku yarin 23 nisan ve her sene oldugu gibi trtde cikan dunya cocuklarinin gosterilerini izleyebilecem :p